HValder Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Prøv å ta ei-arms push-ups, inntill eit bord e.l. dersom det blir for tungt å gjere det på gulvet. Kostholdet ditt er elendig, du et nesten ingenting. Du er i den gruppa som nærmest har godt av pepsi og saltstenger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg trenger jo bare ikke mer mat, er ikke så sulten. Middag spiser jeg mye av, nå skal jeg ha kylling. Høres dette bedre ut da? Frokost: 1 knekkebrød og en youghurt. Lunsj: 2 knekkebrød og 1 frukt Middag: Varierende, men mye sunt. Og alltid salat! Kvelds: 3-4 knekkebrød og 1 youghurt. Mer enn det så blir jeg skam feit. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg trenger jo bare ikke mer mat, er ikke så sulten. Middag spiser jeg mye av, nå skal jeg ha kylling. Høres dette bedre ut da? Frokost: 1 knekkebrød og en youghurt. Lunsj: 2 knekkebrød og 1 frukt Middag: Varierende, men mye sunt. Og alltid salat! Kvelds: 3-4 knekkebrød og 1 youghurt. Mer enn det så blir jeg skam feit. Minner meg om kostholdet til 14iz-jenter som desperat prøver å gå ned i vekt. Hva er målet ditt egentlig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) FØR spiste jeg ikke frokost eller lunsj? btw, jeg er jo 14 og? jeg prøver og vise magemusklene mine, ikke mer. Endret 9. juni 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Knife Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Det var litt av et kost.. Ja. Du er 14 år, den alderen du skal sluke til deg alt av energi. DU VOKSER. Du skal bli stor og manish, ikke en liten pingle med six pack. Frokost 200 kalorier Lunsj 250-300kalorier Middag ca 300-500kalorier (i forhold til at annet du spiser, så ser det ikke ut som du har oksehunger i hvertfall) Kvelds 300kcal Som blir totalt i overkant av 1000kalorier... Et fullutviklet menneskekropp trenger ca 2500kcal for å holde optimal vekt, du er i utvikling, som vil si at du vil trenge et par tusen mer kalorier enn det. Hvor mye veier du? Topper rundt 3500-5000kcal om dagen, og jeg er kun et år eldre enn deg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Kan dere sette opp en kost for meg da, jeg skjønner ikke dette helt. Jeg er jo ikke så sykt tynn, bare i armene ikke i magen eller beina.. Jeg veier 46, fetteren min veier 45 og han spiller jo fotball og er et halvt år eldre enn meg. Endret 9. juni 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Knife Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Du veier 46kilo... og hvor høy er du? Hvis du er 150, så går jo det fint... Men er du det da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Du veier 46kilo... og hvor høy er du? Hvis du er 150, så går jo det fint... Men er du det da? trallalala, jeg sniker inn noen tall og håper på liten respons. 163 cm. Ja jeg vet jeg er i undervekt. En av grunnene til jeg har begynt og trene, dere mener vel at jeg burde slutte og løpe? men hva med det fettet jeg har på magen da.. Endret 9. juni 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Knife Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Ja. Du er undervektig. Du burde spise mer. Drikk melk, spis fet mat (men sunn mat).. Så har du to valg, kvitt deg med fettet som vil si mer ned i vekt og man bli enda tynnere. Vil med sikkert si at du heller ikke vil få sixpacken, men skinny pack. Ellers så har du valget med å bulke opp først, bygge muskler for å så gå ned i vekt. Det fine er at da får du både muskler og six pack. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Ja. Du er undervektig. Du burde spise mer. Drikk melk, spis fet mat (men sunn mat).. Så har du to valg, kvitt deg med fettet som vil si mer ned i vekt og man bli enda tynnere. Vil med sikkert si at du heller ikke vil få sixpacken, men skinny pack. Ellers så har du valget med å bulke opp først, bygge muskler for å så gå ned i vekt. Det fine er at da får du både muskler og six pack. Da må jeg vel slutte med å trene kardio, og da får jeg jo dårlig kondis :/ Det gjør vel ingenting om jeg trener muskler mens jeg spiser mer enn jeg pleier? problemet med det er at jeg er redd for at jeg ikke greier og slutte med det. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Et enkelt og greit måltid du kan erstatte noen av de andre med: 4 dl helmelk 40 gram proteinpulver 60-100 gram havregryn Alt blandes til en shake. Ta vekk rista i shakeren så havregrynet renner greit gjennom 1 banan 1 neve nøtter/mandler. Orker ikke regne ut næringsinnhold nå, det kan du jo gjøre selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Et enkelt og greit måltid du kan erstatte noen av de andre med: 4 dl helmelk 40 gram proteinpulver 60-100 gram havregryn Alt blandes til en shake. Ta vekk rista i shakeren så havregrynet renner greit gjennom 1 banan 1 neve nøtter/mandler. Orker ikke regne ut næringsinnhold nå, det kan du jo gjøre selv. Jeg har tre problemer med det der, jeg har ikke proteinspulver, jeg spyr av melk ( bokstavelig talt ) og jeg har ikke shaker.. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Bruk mager kesam, og bland alle ingrediensene i den. 1 boks mager kesam - mos en banan og bland den inn - bland inn havregrynet - tilsett litt kanel - tilsett mandler Og tilsett litt kunstig søtning (splenda, sukrin etc) hvis du trenger det. Eventuelt kutt opp eplebiter og bland inn i tillegg. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Da må jeg vel slutte med å trene kardio, og da får jeg jo dårlig kondis :/ Det gjør vel ingenting om jeg trener muskler mens jeg spiser mer enn jeg pleier? problemet med det er at jeg er redd for at jeg ikke greier og slutte med det. du kan ikke sette likhetstegn mellom kardio og tynn/lav fettprosent e.l. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Da må jeg vel slutte med å trene kardio, og da får jeg jo dårlig kondis :/ Det gjør vel ingenting om jeg trener muskler mens jeg spiser mer enn jeg pleier? problemet med det er at jeg er redd for at jeg ikke greier og slutte med det. du kan ikke sette likhetstegn mellom kardio og tynn/lav fettprosent e.l. Så jeg trene kardio mens jeg bulker da? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Ja, men du må spise mer for å erstatte energien du bruker på kardio. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå