*F* Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Hei! Det er jo en kjent sak at spraying, eller tagging på privat eller offentlig eiendom som biler, bygninger osv er ulovlig. Er ikke selv noen tagger, men om det var lovlig kunne jeg kanskje tengt meg å stikke ut i naturen å tegne noen symboler på en fjellside eller noe Noen som vet? Lenke til kommentar
Brv Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Si det, nå er jeg ikke helt sikker på at dette er riktig svar, vill helst ikke bli halshogd hviss det er feil , men fjell er jo offtentlig, natur og alt som er offetnlig, der er det jo ikke lov å tagge, det er kun lov og tagge så vidt jeg vet på egen "taggevegger" som dem har rundt om i de ulike byene. Og straffen under tagging er jo "skadeverk", så tror det ikke er lov, men som sagt ikke 100% sikker Lenke til kommentar
Izor Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Så lenge du ikke eier grunnen selv antar jeg at dette vil gå under §11 i friluftslovenHER Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Det finnes knapt en flekk med fjell eller skog som ikke er eid av noen, så du griser til noen andres eiendom uansett. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Spar oss; tagging og liknende er så ufattelig jævlig stygt at jeg ikke kan fatte at noen frivillig ønsker å besudle noe som helst med det. Med mindre du er en talentfull grafittikunstner, hold tusjene hjemme!!! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Tror ikke bamsene og elgene liker at du tagger ned husveggen deres heller. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Skaff deg jobb i DNT, og du kan få lov til å tagge T-er på steiner så lenge du orker 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå