Gå til innhold

Oppgradering av PC.

Anbefalte innlegg

Hei folka!

Jeg føler at jeg har et behov for å oppgradere pcn min eller kjøpe en ny.

Kan ikke si at jeg har vært særlig fornøyd med denne HP-modellen.

Mye trøbbel med den. Bare uker etter at jeg fikk den ble RAM brikkene ødelagt. Et halvt år seinere fikk jeg bluescreens til PCn nekta å skru seg på igjen. Sendte den til reparasjon. For bare knappe uker siden startet den med blåskjerm igjen. Har for øyeblikket ingen problemer med det (skrur sjeldent av dataen).

Vel, uansett så føler jeg at grafikk og ytelse kunne vært bedre. Vil gjerne spille spill med høyere grafikk uten lag.

Ser fram til et spillemaraton med Gothic 1, 2, 3 og 4 når det kommer ut, i tilleg til Risen. Gothic 1 og 2 går fint på det høyeste (ettersom grafikken der ikke krever mye) men til Gothic 3 må jeg kjøre på de laveste innstillingene og fortsatt ha minimal lag. Det man prøver å si er at den blir hovedsakelig brukt til spill, film, skolearbeid, musikk og surfing. Stort sett det en data har å tilby. (Mesteparten i spilling!)

Bare å spørre i vei om eventuell informasjon om dataen.

Selv vet jeg lite om data. Derfor jeg søker deres hjelp.

Her er specs:

Operativsystem: Wundows Vista. Home Premium (6.0, Build 6002)

Systemmodell: D5468AT-ABA ALONPAV

BIOS: Phoenix - AwardBIOS v6.00PG

Prosessor: AMD Phenom 8400 Triple-Core Processor (3 CPUs), -2.1GHz

Minne: 3070MB RAM

Sidevekslingsfil: 1860 MB brukt, 4497 MB tilgjengelig.

DirectX-versjon: DirectX 11

Skjermkort: NVIDIA GeForce 8500 GT

Takk for hjelpen! ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil nok si at en ny maskin nok vil være det beste valget ditt.

Den maskinen der er fra ca 2007/2008 og grafikkortet suger så det er ikke så rart du er litt misfornøyd.

Hvis du har ett budsjett på innkjøp av nytt utstyr så kan du kanskje gi oss en sum så kan vi hjelpe deg å sette opp ett forslag.

En ny maskin eksklusiv skjerm, tastatur og annet ekstern utstyr koster fra rundt 6500kr og oppover, alt avhengig av hvor høy ytelse du vil ha, og hva slags spill du ønsker å kjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...