Subzero245 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Merket idag når jeg slo på PCen at viften i PSUen ikke gikk rundt. PSUen er rett under 2år gammel, så jeg lurer på om jeg ennå har mulighet for å bytte den? eller om jeg må kjøpe ny, eller er det også mulig å skifte viften/eller få den til virke igjen på noe vis? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Det er relativt enkelt å skifte vifte. Man finner en av samme størrelse, og så klipper man ledningene og skjøter de med klemhylser (eller lodding). Lenke til kommentar
crabster Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Tror nok du skal få ny. "Five year limited warranty with 24/7 on demand customer service" fra Corsair sin side. Lenke til kommentar
Demonican Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Ville ha kontaktet butikken du kjøpte den hos, de vil sikkert bytte den eller reparere den. Anbefaler IKKE at du åpner og begynner å mekke selv, har prøvd det en gang selv og det gikk dårlig. Spesielt siden du fortsatt har garanti på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå