fjarle Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Den beste idéen blir utviklet og belønnet. Les mer Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 SSH-terminal, SSH-terminal, SSH-terminal, SSH-terminal! Eller ikke. Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Linken "Microsofts hjemmeside" fungerer ikke. Den peker bare til artikkelen Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 ^ True dat. Jeg vil ha virtualisering av windows, støtte for windows programmer generelt. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg har et forslag: Gi Ballmer sparken. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg har et forslag: Gi Ballmer sparken. huh? hvorfor i all verden da? Har ett veldig positivt inntrykk av han.. Han blir fremstilt som en idiot mange steder, men har sett ett par seriøse intervju med han på youtube. og han virker meget dyktig! Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Oops! Fikset linken. Takk for tips. Lenke til kommentar
Howy95 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Hmmm... ligner ikke dette på... hva var det nå igjen... Det var Innovators all calling eller var det... (Jk) Dette er direkte kopi av Nokia's Calling All Innovators-konkurranse og N8 Make My Application. CAI har blitt holdt i flere år. Copycat 2 da extreme! Endret 8. juni 2010 av Howy95 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg har et forslag: Gi Ballmer sparken. huh? hvorfor i all verden da? Har ett veldig positivt inntrykk av han.. Han blir fremstilt som en idiot mange steder, men har sett ett par seriøse intervju med han på youtube. og han virker meget dyktig! At han er retorisk betyr ikke at han gjør jobben sin godt. Sammenlignet med Steve Jobs mangler han dessuten også mye på retorikken. Jeg anser Steve Ballmer for å være god til å optimalisere ting som et maskinverk. Windows 7 er tross alt blitt ganske lettkjørt. Men å lage konsepter som er enkle og logiske for hjemmebrukere, kan han ikke. Dersom du ser på skjermbilder av nye Windows Live Messenger osv. er det direkte til å bli flau av. Altså er de flinke på det tekniske, men mangler et godt utgangspunkt å jobbe ut i fra. Dersom jeg hadde følt at Microsoft virkelig hadde hørt på meg som kunde, ville jeg lett ha skrevet mangfoldige sider om hvordan de radikalt kan forbedre Windows og programpakker som medfølger. Lenke til kommentar
espen88 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Hmmm... ligner ikke dette på... hva var det nå igjen... Det var Innovators all calling eller var det... (Jk) Dette er direkte kopi av Nokia's Calling All Innovators-konkurranse og N8 Make My Application. CAI har blitt holdt i flere år. Copycat 2 da extreme! Dette foregår over alt. Microsoft er langt fra alene om å snappe gode idéer fra andre selskap. Mange har nok rappet Microsoft sine gullkorn opp gjennom årene også Endret 8. juni 2010 av espen88 Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg er enig med MS. Jeg også mangler ideer til hva man skulle laget for mobil... (eller er ikke mangel på ideer, men kapitaliseringsmuligheten er lik null) Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Dette er meget, meget viktig. Alle brukere oppfordres, av meg, til å stemme på at Halo skal komme til WP7. VærsåSINNSYKTsnill? Stem: KLIKK HER Worth a shot, right? Reglene sier at vinneren stemmes frem. Et løfte er vel et løfte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg