Jooose Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Hei. For to dager siden merket jeg at jeg hadde veldig vondt i låret. Jeg klarer ikke å beskrive smerten fordi det kjennes ut som at det er vondt i beiner når jeg går og vondt i huden når jeg er ani, selv med klærne. Først trodde jeg kanskje det var noen nerver i klemm. Etterhvert fikk jeg også vondt i skulderbladet, senere ryggen og random vondt i foten. Jeg trodde kanskje jeg begynte å få influensa mtp. pleier å få vondt i kroppen, feber, vondt i halsen etc. når jeg har influensa. Men nei. Tre dager etterpå og jeg har ikke fått influensa symptomer. Jeg våknet idag helt stiv og ganske sliten. Jeg har ikke gjort noe utav det vanlige. Har begynt på Astmamedisin; Airomir og Alvesco (tror jeg..) og solt meg mer enn vanlig. Noe jeg tror kan være grunnen er at når jeg solte meg har jeg sotte i litt kald vinn i ryggen i lengre perioder. Noen som vet hva dette kan være? Regner med at det ikke er noe spesielt men tar noen smertestillende i kveld hvis det ikke gir seg. Regner med det ikke er noe vits å gå til legen med dette, i alle fall ikke på en stund. Endret 8. juni 2010 av Jooose Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Hvis du akkurat har begynt med nye medisiner så kan det være nærliggende å tro at det er årsak til plagene. Mange slike bivirkninger vil avta etter en stund på samme medisin. Lenke til kommentar
24erBest Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Hva med leddgikt eller annen betennelse? Er det noen steder du ikke har vondt? Vet du om det er i musklene du har vondt eller? Noen ganger når man har vondt et sted/stiv, kan smerten stråle til andre krppsdeler. Kan du beskrive smerten? Endret 8. juni 2010 av 24erBest Lenke til kommentar
Jooose Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Hvis du akkurat har begynt med nye medisiner så kan det være nærliggende å tro at det er årsak til plagene. Mange slike bivirkninger vil avta etter en stund på samme medisin. Det er mulig. Legen sa de ikke skulle gi noen eventuelle bivirkninger. Lenke til kommentar
Jooose Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Hva med leddgikt eller annen betennelse? Er det noen steder du ikke har vondt? Vet du om det er i musklene du har vondt eller? Noen ganger når man har vondt et sted/stiv, kan smerten stråle til andre krppsdeler. Kan du beskrive smerten? Tror ikke leddgikt. Det utvikler seg vel ikke over natten? Betennelse, kanskje? Har ikke vondt i høyre lår, legg, venstre arm, hånd, nakke etc. Det er konstant vondt i låret og av og til andre steder i kroppen. Regner med at det er pga. låret? Beskrive smerten? Den var litt hard.. Blir vel noe som blåmerke som konstant blir trykket på. Og på siden akkurat som at det er noe som står inn i foten med minimal smerte utenom hvis jeg går. Foreksempel en spiker (langifra like vondt!). Må legge til at jeg har også vondt i huden.. Hvis jeg tar på liksom. Prøver å holde buksen fra huden fordi det er ubehagelig. Takker for svar, forresten. Sette pris på det Endret 8. juni 2010 av Jooose Lenke til kommentar
24erBest Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hva med leddgikt eller annen betennelse? Er det noen steder du ikke har vondt? Vet du om det er i musklene du har vondt eller? Noen ganger når man har vondt et sted/stiv, kan smerten stråle til andre krppsdeler. Kan du beskrive smerten? Tror ikke leddgikt. Det utvikler seg vel ikke over natten? Betennelse, kanskje? Har ikke vondt i høyre lår, legg, venstre arm, hånd, nakke etc. Det er konstant vondt i låret og av og til andre steder i kroppen. Regner med at det er pga. låret? Beskrive smerten? Den var litt hard.. Blir vel noe som blåmerke som konstant blir trykket på. Og på siden akkurat som at det er noe som står inn i foten med minimal smerte utenom hvis jeg går. Foreksempel en spiker (langifra like vondt!). Må legge til at jeg har også vondt i huden.. Hvis jeg tar på liksom. Prøver å holde buksen fra huden fordi det er ubehagelig. Takker for svar, forresten. Sette pris på det Må bare si at jeg ikke er lege, jeg bare kommer med forslag, om ting jeg har lest .. Men du sier du har vondt i huden. Er det kun i låret, eller overalt på kroppen? Kanskje det er noe med blodet... Har du noen blåmerker som plutselig er kommet (uten grunn)? Jeg synes du bør høre med en lege, for det høres ganske merkelig ut. ( Det finnes nettleger, men de fleste tar betalt, ca 150 kr, forskjellig fra sted til sted..) Ellers er det bare hyggelig å prøve å hjelpe deg, selvom du sikkert ikke kommer så mye lengre . Lenke til kommentar
Jooose Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 Får ikke blåmerker. Har skadet meg ganske bra mye siden 6 klasse, men ikke hatt så mye som noe som ligner ett blåmerke enda! Har man følelser i blodet a? Låret var kanskje bare tilfeldig. Nå er det litt vondt over mesteparten av ryggen og i nakken.. Tror bare det er innbilling men siden jeg aldri har hatt noen spesielle smerter før syns jeg dette var litt merkelig Tar meg en tablett og prøver å få sove igjen Lenke til kommentar
24erBest Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Får ikke blåmerker. Har skadet meg ganske bra mye siden 6 klasse, men ikke hatt så mye som noe som ligner ett blåmerke enda! Har man følelser i blodet a? Låret var kanskje bare tilfeldig. Nå er det litt vondt over mesteparten av ryggen og i nakken.. Tror bare det er innbilling men siden jeg aldri har hatt noen spesielle smerter før syns jeg dette var litt merkelig Tar meg en tablett og prøver å få sove igjen Man skal ikke ta smerter for gitt, kroppen sender ut signaler og man vet aldri om det kan være noe gale. Hvis det ikke går over om et par dager ville jeg hørt med en lege.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå