Jakoozie Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Guitar Hero: Warriors of Rock gir plastaktig fleksibilitet med instrumentene. Les mer Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Har allerede syv gitarer, så tåler vel nr åtte og ni også. Og ti er jo en fint, rundt tall. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Fin måte å tjene enda mer penger på unyttigheter. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Ser èn stor fordel av dette, man slipper å tenke på at halsen ikke er ordentlig kobla til resten av gitaren, et problem jeg hadde med GH3 gitarene, halsen måtte teipes fast til bodyen for å fungere ordentlig Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Nettopp derfor har jeg en RB-gitar og GH2-gitar med ledning. Men begge Wii-gitarene fungerer helt fint. (GH3 og World Tour.) Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 malmern: My thought exactly... Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 De to på bildet var altfor harry for min smak. Liker klassiske og heavy gitarer designet av ordentlige gitar designere. Men jeg kan tenkte meg at de kommer til å melke dette med å bytte ut platen rundt halsen på gitaren med å gi ut plater for en hver smak. Alt fra ManOWar-harryviking stil til Gibson gitarer.. Gleder meg til å se hvilke sanger som kommer på neste tittel. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Lol, fortelleren i Warriors of Rock er Gene Simmons Ser noen bra sanger hittil: Aqualung - Jethro Tull Bleed It Out - Linkin Park Bohemian Rhapsody - Queen Money For Nothing - Dire Straits Pour Some Sugar On Me - Def Leppard Mulig jeg har oversett noen bra, sjekk selv: http://en.wikipedia.org/wiki/Warriors_of_Rock#Main_setlist Endret 14. juni 2010 av malmern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg