Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Klage på muntlig karakter?

Anbefalte innlegg

Er det mulig å klage på muntlig eksamens karakter? Jeg fikk en dårlig karakter tiiil å være meg. og de griiilla meg kke. De gjorde ingen forsøk på å få meg opp på karakteren jeg bør ha !!! Er det friiist for å gjøre det og sånn? Jeg hadde eksamen i dag... hjeeelp :dontgetit:

Jeg går i 10. Er det mulig å ta den på nytt eller ett eller annet? Matte kom jeg opp i ...

Endret av enskoleelev
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Ja, du kan sende inn en skriftlig klage. Har du ikke fått informasjonshefte om eksamen i posten, står hvordan man skal gjøre det der..

Lenke til kommentar

Du kan få ta den på nytt dersom dere ble forstyrret av noen, eller de tekniske tingene ikke fungerte slik de skulle. Du kan ikke klage. Dette gjelder på VGS, usikker på hvordan det er på ungdomsskolen.

Synes du egentlig burde la det være som det er. Eneste grunnen til å få bedre karakter på ungdomsskolen, er å få komme inn på en bedre skole videre. Ikke tenk på klager før du har begynt på VGS, er min mening i hvert fall. :)

Lenke til kommentar

Du kan få ta den på nytt dersom dere ble forstyrret av noen, eller de tekniske tingene ikke fungerte slik de skulle. Du kan ikke klage. Dette gjelder på VGS, usikker på hvordan det er på ungdomsskolen.

Synes du egentlig burde la det være som det er. Eneste grunnen til å få bedre karakter på ungdomsskolen, er å få komme inn på en bedre skole videre. Ikke tenk på klager før du har begynt på VGS, er min mening i hvert fall. :)

Har kommet inn. For å være helt ærlig var det litt trøbbel med det tekniske så vi fikk kke delt oppgavene som vi skulle... Og derfor fikk jeg bare tatt det som var av det samme...

Lenke til kommentar

Har du allerede kommet inn kan du vel bare la det gå? Denne karakteren vil ha nada betydning for deg videre

Og det er du miiillioner % siiikker på ??? At jeg aldri vil få bruk for den... ü,,

Alt du gjør på ungdommskolen er bare dritt, du kan gjøre så mye faenskap du vil, drite i alle fag, ha så mye fravær du bare vil, sålenge du kommer inn på skolen du vil så er alt greit, bortsett fra det vil ingen noensinne se på det vitnemålet igjen så og si.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Så sant, så sant. Det er egentlig helt latterlig hele greia. Og så blir det akkurat det samme igjen på videregående. Man kommer seg videre så sant man står i alle fag, og så er det glemt når man får en grad. Ikke at jeg oppfordrer til å drite i videregående - eller ungdomsskolen for den del. Det er det du lærer som er av betydning - ikke karakterene.

Endret av Horrorbyte
Lenke til kommentar

Så sant, så sant. Det er egentlig helt latterlig hele greia. Og så blir det akkurat det samme igjen på videregående. Man kommer seg videre så sant man står i alle fag, og så er det glemt når man får en grad. Ikke at jeg oppfordrer til å drite i videregående - eller ungdomsskolen for den del. Det er det du lærer som er av betydning - ikke karakterene.

Jepp det er det, nå er det jo vanskeligere å begynne å jobbe på universitetet/høgskole hvis man alltid har driti i alt, men sålenge man kommer inn dit man vil er det egentlig ikke noe å zippe over verken fravær eller karakterer på videregående/ungdomskolen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...