Nautica Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Ser at det er 9 stk. som ikke vil vedgå at de er Akamister Endret 1. juli 2010 av Nautica Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Kom an buttonfolket, jeg nekter å gå med pins 1 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 90 stemmer, og ingen er enige med lederen i avstemningen. Jo, det burde vel være mulig å bruke flere kjennetegn. Hva mener Akam-redaksjonen om utviklingen i "saken"? Lenke til kommentar
Blouberg Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Ser at det er 9 stk. som ikke vil vedgå at de er Akamister Det er vel heller at man ikke ønsker å gå med merker eller buttons. For min egen del så har jeg ikke sans for å "flashe" merker av noe slag.. Har også byttet de glorete Canon kamerareimene.. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Ser at det er 9 stk. som ikke vil vedgå at de er Akamister Det er vel heller at man ikke ønsker å gå med merker eller buttons. For min egen del så har jeg ikke sans for å "flashe" merker av noe slag.. Har også byttet de glorete Canon kamerareimene.. Men en grønn strikk rundt glasset hadde du vel orket? Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Kom an buttonfolket, jeg nekter å gå med pins +1 Lenke til kommentar
# offline Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Grønt UV-filter ftw Hvorfor er det så viktig å se hvem som er akam-medlem? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Grønt UV-filter ftw Hvorfor er det så viktig å se hvem som er akam-medlem? Så vi kan si "hei" til hverandre, akkurat som motorsyklister og bussjåfører Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Kom an buttonfolket, jeg nekter å gå med pins +1 +2 Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Grønt UV-filter ftw Kombinert med B/W film, kan det funke fint det . Francis Lenke til kommentar
Inc Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Kom an buttonfolket, jeg nekter å gå med pins +1 +2 -1 hehe Lenke til kommentar
CoconutJoiner Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 90 stemmer, og ingen er enige med lederen i avstemningen. De som har stemt på lederen må jo nødvendigvis være enig... Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 90 stemmer, og ingen er enige med lederen i avstemningen. De som har stemt på lederen må jo nødvendigvis være enig... Ironi er en fin trillebår. Jeg vet såklart at noen må ha stemt på lederen. Men de sier ikke så mye om det, virker det som. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg stemte på grønn teip, men om valget er imellom pins eller button så velger jeg button. Om det blir pins så går jeg for svaralternativ 15 Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Kanskje vi må ha en ny avstemning blant de tre mest populære alternativene der man bare kan velge ett alternativ? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Kanskje vi må ha en ny avstemning blant de tre mest populære alternativene der man bare kan velge ett alternativ? Godt forslag. Eller så tilbyr man aller tre Lenke til kommentar
# offline Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Er det ikke lettere å åpne en tråd/forumdel kun for medlemmer eller kun for inviterte slik det er med forumboka? Der kan alle sende inn en "mugshot" og skriver hvor de bor(by/sted) og hvor de har tenkt seg på fototurer? osv.... O O (---) iKenneth Nøtterøy/Tønsberg Sony A850 .. .. .. Skal til månen for å fotografere planeten jorden 26.07.2010 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Jeg ser poenget ditt, iKenneth, men grunnen til at jeg kom på ideen med kjennemerke, var at når jeg satt på toget, og det kom en kar med kamerautstyr ombord underveis, så hadde det vært artig å vite om fyren holdt til på Akam eller ikke. Kan godt hende jeg hadde tatt kontakt med ham dersom jeg hadde sett den gangen at det var en Akam-fyr. Så da hadde kanskje reisen blir triveligere, og gått en del kjappere med foto-skit-prat underveis. Jeg har ingen tro på at alle vil si ifra hvor og når de er til enhver tid. Ikke vil man klare å holde orden på alle de andre Akamerne heller. Edit: Ojojoj! 111 stemmer, og grønn teip e.l. og pin m/Akamlogo ligger faktisk likt. Og button m/Akamlogo ligger bare 5 stemmer bak dem igjen. Kan ikke noen stemme på alt. 1, også avslutter jeg avstemningen da, så blir det det jeg stemte på? Endret 3. juli 2010 av Ratleto Lenke til kommentar
# offline Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Det er jo bare 111 akam'ister som har stemt hittil. Jeg er ikke den mest kontaktsøkende personen, men jeg slått av en kjapp fotoprat med andre amatører jeg har truffet. Har man en dSLR hengende på skulderen og treffer en annen så er det lett å si; Jasså, du følger strømmen og kjøper CaNikon hehe... just kidding, sier ikke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå