arnold_layne Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg stemmer på button med Akamlogo til å feste på kamerabaggen. Billig og kult (i hvert fall kulere enn diverse tape og gummistrikk osv). Kan bestilles her: http://www.button.no/ Eller her: http://www.buttonstrykkeriet.no/ Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg vil helst slippe refleksband iallefall, har en tendens til å miste de... Teip er jeg også litt skeptisk til, men det kan fungere I guess. Button eller pin hadde vært best for min del. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Få opp en avstemning som flere andre har foreslått så blir det lettere Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Da er avstemning oppe og går etter forespørsel fra redaksjonen (faaeri). Om jeg har glemt et viktig alternativ, så bare si ifra. Dersom avstemningen tilsier at vi skal ha pin eller noe annet som må lages og distribueres, så har jeg funnet ut at jeg kan ta på meg det med følgende forbehold: -Det deles ut flest mulig på fototreff -Den som skal ha kjennetegnet, sender meg en ferdig frankert konvolutt med navnet til den som skal ha kjennetegnet på. Jeg pakker objektet og sender det med posten. Noe ventetid må nok påregnes. Det var jeg som kom med ideen, så jeg må vel ta på meg noe ansvar også. Endret 19. juni 2010 av Ratleto Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 pin med akam logo eller button med akam logo, ett fett for meg:) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Foreslår avstemning hvor man kan stemme på flere alternativer. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Edit: glem det. Misforstod Trondster. Endret 19. juni 2010 av Ratleto Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Akamlogo med "anbefaler" da? Eller kanskje "godt kjøp"? Evt "best i test"? Endret 19. juni 2010 av Aetius Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Akamlogo med "anbefaler" da? Eller kanskje "godt kjøp"? Evt "best i test"? Best in test, selvsagt. For det er jo vi som er best, ikke sant? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 "Godt kjøp" kan jo ganske lett bli tolka feil... I wants! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Litt synd at man kan se resultatet før man stemmer,er lett og bli forutinntatt. Men men,syntes dette er et kjempe kult tiltak og jeg stemmer på de forslaget som er nærmest mitt ønske og har flest stemmer Edit: Hadde også hvert kult om man personlig måtte bli med på et Akamtreff for og få lov til å bruke et merke,ikke for og gjøre fordelingen vanskelig men for at kun de som virkelig har en foto interesse blir eier. Og er oppmøte/avstander et problem kan man alltid arrangere sitt egent treff i hjemlige trakter Endret 19. juni 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Stemte for button med akam-logo jeg, men er pin med logo enklere så fungerer det fett også. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Button eller pin med logo, men kunne eigentleg godt ha tenkt meg ei kamerareim også, om kvaliteten var bra. (Mao. ja til multiple valg i avstemminga.) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Som sagt - kan du ikke endre avstemningen til å være multiple choice? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Hvor er alternativet med Alkam-and? Lenke til kommentar
eveant Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 synes kamerareim hadde vært kult! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Hvor er alternativet med Alkam-and? Godt spørsmål. Såvidt jeg har skjønt, så er WTD tegneren grei å ham d å gjøre, så det burde vre mulig å få til noe vettugt der. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 ..og ingen tar mitt forslag seriøst - hvit kam med A-logo.. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Wtd-and med "taking pictures? This is a Camera forum!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå