ok67 Skrevet 13. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2010 Sidan det no er tilknytinga til akam som er fellesnemnar her så bør akam-logoen vera med synest eg. F.eks. ein liten pinn med akam logoen. Dessutan bør akam stå for produksjon og salg (til sjølvkost). Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 13. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2010 Litt av poenget er jo at uinnvigde ikkje skal skjønna kva det er. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 13. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2010 Forstår uinnvigde kva dette er? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 13. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2010 Grønn teip? Nei, ikke jeg. Men jeg har noen akam-grønne hårstrikk, kan jo feste en sånn et eller annet sted. Om det er teip som blir løsningen må det vel være fargen som er poenget? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 13. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2010 Grønn teip? Nei, ikke jeg. Men jeg har noen akam-grønne hårstrikk, kan jo feste en sånn et eller annet sted. Om det er teip som blir løsningen må det vel være fargen som er poenget? En grønn strips eller krympestrømpe ? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 13. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2010 Må vel være det samme bare det er grønt? Altså om det er hjemmelagd som blir valgt. For min del har jeg allikevel noen hårstrikk liggende i veska, så kan jo feste en av dem synlig. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 13. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2010 Om det er teip eller hårstrikk er vel rakande likegyldig, vil eg tru. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 15. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg mener akam burde sponse hele opplegget hvis det er akamlogoen som i en eller annen form blir denne greia. Uansett noe jeg kunne tenkt meg. Lenke til kommentar
faaeri Skrevet 15. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg mener akam burde sponse hele opplegget hvis det er akamlogoen som i en eller annen form blir denne greia. Uansett noe jeg kunne tenkt meg. Vi skal ikke se bort fra at dette er noe Akam kan sponse. Problemet er egentlig distribusjonen. Dersom jeg skal sende ut 500 små dingser, får jeg ikke gjort annet på lang tid. Dersom noen andre skal gjøre det, blir det fort mye dyrere enn selve merket. Det er likevel kanskje ikke enorme beløp vi snakker om, men også her på huset er det trange tider fortsatt, så jo dyrere det blir, jo vanskeligere er det å få penger til det. Derfor hadde det vært helt supert om vi i det minste fikk løst utfordringen med distribusjon. Vi synes det er fantastisk initiativ, så om noe må trykkes opp, bør det kunne la seg gjøre å få Akam til å ta regningen for det hvis det er logoen vår på det. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2010 En løsning på distribusjons-problemet er at pin's deles ut på de forskjellige treffene. Da kan en passende bunke sendes til de som normalt arrangerer slikt. Det er selvfølgelig en del som bør slik til at det er vanskelig for de å komme seg på treff. Men den delen er vel såpass liten at de kan håndteres via post? Lenke til kommentar
faaeri Skrevet 15. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2010 En løsning på distribusjons-problemet er at pin's deles ut på de forskjellige treffene. Da kan en passende bunke sendes til de som normalt arrangerer slikt. Det er selvfølgelig en del som bør slik til at det er vanskelig for de å komme seg på treff. Men den delen er vel såpass liten at de kan håndteres via post? Meget god idé, Tom. vi kan alltid sende ut en del. Det er det massive arbeidet med å sende ut til alle som blir for mye. Har vi blitt enige om hva vi vil ha? Pin, button, tape, strykemerke, tatovering .... Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 15. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) God ide Tom. Alternativt så har vel Akam samarbeidet litt med en av de større fotokjedene, mulig at de kunne være behjelpelig med å ha en liten eske under disken i enkelte butikker rundt om i landet? Edit: jeg stemmer for tatovering. Endret 15. juni 2010 av Johnny™ Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 15. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2010 Eg går for pin eller liten diskret button. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 15. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg forslår noe som ikke lager hull i det det er festet til. Francis Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 15. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg forslår noe som ikke lager hull i det det er festet til. Francis Refleks eller refleksband. Hva med å få opp en avstemning og alle alternativene ? Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 15. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2010 Hva med å kunne velge? Samme logo på flere forskjellige ting. Kunne aldri tenke meg å gå med ett refleksbånd noe sted, men kunne godt hatt en pin, eller noe slikt. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 15. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2010 Eg stemmer på noko grønt rundt stroppen på kamera/veska, om det er teip, strikk eller refleks er irrelevant. Det er noko alle kan laga, og lett å kjenne igjen. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 15. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2010 Vil ha logoen på en hvit kam, jeg. 1 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 15. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg tar grønn teip isåfall. Ikke pin eller refleks. Kan nøye meg med button Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 16. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2010 Ser ut som om vi trenger en poll med alle mulige forslag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå