Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kjennemerke for Akamister? (Avstemninger avsluttet, og bestemmelsen tatt)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener akam burde sponse hele opplegget hvis det er akamlogoen som i en eller annen form blir denne greia. Uansett noe jeg kunne tenkt meg.

Vi skal ikke se bort fra at dette er noe Akam kan sponse. Problemet er egentlig distribusjonen. Dersom jeg skal sende ut 500 små dingser, får jeg ikke gjort annet på lang tid. Dersom noen andre skal gjøre det, blir det fort mye dyrere enn selve merket.

Det er likevel kanskje ikke enorme beløp vi snakker om, men også her på huset er det trange tider fortsatt, så jo dyrere det blir, jo vanskeligere er det å få penger til det.

Derfor hadde det vært helt supert om vi i det minste fikk løst utfordringen med distribusjon.

Vi synes det er fantastisk initiativ, så om noe må trykkes opp, bør det kunne la seg gjøre å få Akam til å ta regningen for det hvis det er logoen vår på det.

Lenke til kommentar

En løsning på distribusjons-problemet er at pin's deles ut på de forskjellige treffene. Da kan en passende bunke sendes til de som normalt arrangerer slikt.

Det er selvfølgelig en del som bør slik til at det er vanskelig for de å komme seg på treff. Men den delen er vel såpass liten at de kan håndteres via post?

Lenke til kommentar

En løsning på distribusjons-problemet er at pin's deles ut på de forskjellige treffene. Da kan en passende bunke sendes til de som normalt arrangerer slikt.

Det er selvfølgelig en del som bør slik til at det er vanskelig for de å komme seg på treff. Men den delen er vel såpass liten at de kan håndteres via post?

Meget god idé, Tom. vi kan alltid sende ut en del. Det er det massive arbeidet med å sende ut til alle som blir for mye.

Har vi blitt enige om hva vi vil ha? Pin, button, tape, strykemerke, tatovering ....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...