Gå til innhold

Kjennemerke for Akamister? (Avstemninger avsluttet, og bestemmelsen tatt)

Anbefalte innlegg

En button formet som fronten av et objektiv? Eller bare en grønn, rund button?

Det virker litt som om de fleste ikke er interessert i å gå med noe i klærne til enhver tid, så da bør det kanskje heller være noe som passer på en fotosekk, kamerareim og/eller på et kamera.

Og som jeg skrev tidligere, og faaeri (fra akam-red) også skriver, så er distribusjon et problem. Og sånn som jeg ser det, så bør det være noe man lett kan ta av og på. Er kanskje ikke alltid man vil tilkjennegi seg som Akamist? Jeg vet ikke. Det er kanskje unødvendig dersom man drar til utlandet og sånn i alle fall.

Foreløpig ser jeg for meg at det enkleste for alle, kanskje er grønn teip. Da kan man f.eks. sette det rundt skulderstroppen på en fotobag, rundt solblenderen eller rundt kamerareima.

Så hvis noen vet om en butikkjede som selger grønn teip, så er vi kanskje godt på vei. :)

Neida, jeg har ikke bestemt at det er det som er kjennetegnet, men det er greit å finne ut om grønn teip er noe som er like lett tilgjengelig for alle, eller bare for de i storbyene f.eks.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville gått for en akam-grønn button.

Bare en grønn runding på 4-5 cm i diameter uten noe tekst. Kan jo da også lett være et klistremerke eller noe annet og det tar sikkert ikke lang tid før noen finner noe man kan bruke for å lage en selv.

Så kunne vi kallt den "akam dotten" eller "dotten".

Lenke til kommentar

Har du anelse om hvor stor en 5cm bred button er eller? :p

De er skummelt store, man må velge noe som ikke stikker seg for mye ut også, her gjelder det og finne den perfekte balansegangen mellom størelse og hva man er villig til å gå med.

EDIT: leif tok en minivisitt :blush:

Endret av deepthroatcooksucker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...