Ratleto Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 En button formet som fronten av et objektiv? Eller bare en grønn, rund button? Det virker litt som om de fleste ikke er interessert i å gå med noe i klærne til enhver tid, så da bør det kanskje heller være noe som passer på en fotosekk, kamerareim og/eller på et kamera. Og som jeg skrev tidligere, og faaeri (fra akam-red) også skriver, så er distribusjon et problem. Og sånn som jeg ser det, så bør det være noe man lett kan ta av og på. Er kanskje ikke alltid man vil tilkjennegi seg som Akamist? Jeg vet ikke. Det er kanskje unødvendig dersom man drar til utlandet og sånn i alle fall. Foreløpig ser jeg for meg at det enkleste for alle, kanskje er grønn teip. Da kan man f.eks. sette det rundt skulderstroppen på en fotobag, rundt solblenderen eller rundt kamerareima. Så hvis noen vet om en butikkjede som selger grønn teip, så er vi kanskje godt på vei. Neida, jeg har ikke bestemt at det er det som er kjennetegnet, men det er greit å finne ut om grønn teip er noe som er like lett tilgjengelig for alle, eller bare for de i storbyene f.eks. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Husker jeg kjøpte no Hardware.no tskjorter for noen år siden, har faktisk på meg den nå Kanskje akam kunne lagd noe slikt? Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Pin for the win. Synes det blir for harry med teip og kamerastropp. Endret 10. juni 2010 av zaqqoZeq Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Stemmer teip. Det er noko alle kan få tak i og det kan vera relativt low-key. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hva med at alle kan velge hva de vil, så lenge vi har samme logoen? Altså enten en pin med en and eller ett strykemerke med samme anden på? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 What the duck!? Hva er greia med anden? Andkam? Trodde det var Alkam jeg... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 What the duck!? Hva er greia med anden? Andkam? Trodde det var Alkam jeg... Alkand kanskje? En WTD and med en flaske whisky i handa 1 Lenke til kommentar
Anew Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Den pinen tror jeg nesten jeg hadde gått med på jakken! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 hva med og samle alle forslagene og lage en avstemming ? 2 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 hva med og samle alle forslagene og lage en avstemming ? Man burde også finne en spesifikk lokasjon av merket,ville se rart ut om jeg finstuderer høyt og lavt alle som bærer et kamera Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 What the Duck med whisky-flaske får min stemme. Mangler bare en whiskyflaske og terminal i stripa her.. Hmm - eller andre bilde, med flaske til høyre, terminal til venstre og teksten fra tredje bilde? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hva med å lage en tråd hvor alle de kule Akamistene presenterer seg og skriver hvor de ofte "opererer", slenger med et bilde og skriver kort om seg sjæl, hva slags utstyr de bruker, om de er profesjonelle eller amatørfotograferer eller noe lignende? Lenke til kommentar
faaeri Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Er kanskje ikke alltid man vil tilkjennegi seg som Akamist? Hva skal dette bety? Jeg vet at Peter fornektet Jesus tre ganger, men du trenger jo ikke begå samme feil med Akam. Jeg er ikke sint, bare veldig, veldig skuffet. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg ville gått for en akam-grønn button. Bare en grønn runding på 4-5 cm i diameter uten noe tekst. Kan jo da også lett være et klistremerke eller noe annet og det tar sikkert ikke lang tid før noen finner noe man kan bruke for å lage en selv. Så kunne vi kallt den "akam dotten" eller "dotten". Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Har du anelse om hvor stor en 5cm bred button er eller? De er skummelt store, man må velge noe som ikke stikker seg for mye ut også, her gjelder det og finne den perfekte balansegangen mellom størelse og hva man er villig til å gå med. EDIT: leif tok en minivisitt Endret 11. juni 2010 av deepthroatcooksucker Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Har du anelse om hvor stor en 5cm bred button er eller? Tydligvis ikke 3-4 cm er nok en mer passendes størrelse Lenke til kommentar
Leema Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Eg ville gått for teip. Teip er alltid kjekt, og billigt, ein button er for lett og mista, synes no eg. Me hadde grønn, ca. 1 cm brei teip på skulen for litt sidan, så da er no mogleg og få tak i. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Grønn elektrikertape er rimelig lett å få tak i. Clas Ohlson, Biltema og en drøss jernvarebutikker og andre landet over selger det. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 "Dotten" er ein god idé. Om du ikkje vil betala for det kan du jo berre teipa litt grønn teip på ein vanlig button. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå