Gå til innhold

Kjennemerke for Akamister? (Avstemninger avsluttet, og bestemmelsen tatt)

Anbefalte innlegg

jeg synes at akam kan spandere. det er jo reklame. og de har jo tross alt levert ut musematter med akam logo

Det er kanskje også en mulighet. Første er gratis, men mister man den, må man betale et lite beløp. F.eks.

Eneste ulempen er at da vil det antakelig være en logo med. Jeg kunne tenkte meg noe mer anonymt enn det. F.eks. en pin laget som en (d)SLR.

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tråden er ryddet for en haug med ulumskheter, og tiltak er gjennomført for å forhindre videre utvikling. Samtidig ber jeg brukerne om å rapportere slik spam straks det oppdages, og ikke kommentere spam-en i selve tråden, da det også er "off topic", et brudd på retningslinjene i seg selv, og skaper merarbeid.

Lenke til kommentar

Jeg ser for meg att en pin er noe man syntes er morro i begynnelsen men så blir den ikke brukt noe særlig etter første måneden.

Da er nesten keystrap som denne bedre.

Hva med en normal keystrap til daglig, og en mindre versjon som denne som man alltid har festa i glidelåsen på fotoveska?

Disse kan da feks være med tja..la oss si Canon eller Nikon på..eller for de som virkelig vil stå fram som akamister kan de ha slike med akam logo.

Disse kan jo skaffes billig, og er diskre tegn på att man er akamist (for de som ikke har valgt å ha akam logo på de da).

Lenke til kommentar

Jeg synes egendesignet reim hadde vært kult, men jeg ser helt klart at de med gode reimer fra før kanskje ikke er så gira på å bytte de ut. Samt at det nok hadde vært veldig få som hadde giddi å kjøpt en ny reim.

Ellers synes jeg teip på solblender eller rundt reimen er en god ide.

Lenke til kommentar

Å stryke på fotobagen tror jeg ikke er en veldig god løsning. Bagen får en del juling, og slike strykepåmerker er vanligvis ikke SÅ solide, så de vil fort bli fillete.

En pin synes jeg foreløpig er det beste forslaget. Den kan stå på kamerabag, jakker og omtrent hva som helst annet. Den er også ganske diskret.

Det burde være mulig å få laget noe sånt. Men har noen noen gode forslag til hvordan det skal distribueres. Dersom jeg skal putte disse in konvolutt, og adressere til alle som vil ha, får jeg ikke gjort noe annet. Men vi vil jo at dette skal være billig og enkelt for dere, sånn at flest mulig vil ha.

Er det noen som har kontakt med firmaer som lager slikt, og enkelt kan få et prisoverslag?

Alternativet med noe man lager selv er også interessant (tilsvarende binders på jakkeslaget). Det løser alle utfordringer med kostnader og distribusjon, og man kan ha forskjellige løsninger, så alle kan ha noe som passer dem.

Forslag mottas.

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke helt hvor pin er mindre harry enn noe annet her jeg da..hehe.

Men jeg for min del tror nok att om jeg skal bære ett merke som viser att jeg er akamist...så må det bli noe helt annet enn en pin.

Av erfaring veit jeg att en pin blir mista eller glemt etter kort tid..og jeg ser på en pin som mye mere harry enn både strykemerker, key straps og egen designet kamera stropp.

Carmelita er vist den eneste som er enig med meg i att de små key strapsene ser greie ut.Alle har jo en glidelås eller en eller annen ring på fotoveska de kan feste denne i.

Lenke til kommentar

En pin for å feste på klærne er harry, men for min del er det ikke noe problem å feste en på kamerabaggen. Den har man "alltid" med seg og det er jo den man kjenner igjen andre fotografer på uansett.

Men jeg ser problemet med evt. distribusjon av slike "offisielle" pins. Derfor er det kanskje like greit med en diger binders som man fester på kamerabaggen?

Lenke til kommentar

En pin for å feste på klærne er harry, men for min del er det ikke noe problem å feste en på kamerabaggen. Den har man "alltid" med seg og det er jo den man kjenner igjen andre fotografer på uansett.

+1

Når det gjelder distribusjon, så bør jo Edda Media kjenne sin besøkstid når det gjelder "kundelojalitet" (ok, vi er ikke Eddas kunder, men heller varen de selger til sine kunder, som er annonsørene) og sørge for det.

Lenke til kommentar

Når det gjelder distribusjon, så bør jo Edda Media kjenne sin besøkstid når det gjelder "kundelojalitet" (ok, vi er ikke Eddas kunder, men heller varen de selger til sine kunder, som er annonsørene) og sørge for det.

Jeg skulle ønske det var jeg som bestemte det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...