Nautica Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg forstår ikke helt problemet jeg,Mesteparten av Akamister trasker jo rundt med ei Whiskyflaske i hånda jo Jeg hadde uten problem brukt en Caps,vel å merke uten brem,Noe alla denne. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Om du møte ein akamist uten kamera har de jo ikkje noko å snakka om, så det er vel lika greit å ha eit merke eller pin på baggen. Det skulle vore noko litt hemmelig då, som f.eks. akam-kamera i logoen. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg forstår ikke helt problemet jeg,Mesteparten av Akamister trasker jo rundt med ei Whiskyflaske i hånda jo Men det er en hel del forfyllede fotografer som ikke henger på Akam. Høre med et destilleri om en egen Akam-tapning? Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg forstår ikke helt problemet jeg,Mesteparten av Akamister trasker jo rundt med ei Whiskyflaske i hånda jo Jeg hadde uten problem brukt en Caps,vel å merke uten brem,Noe alla denne. Meg med caps og whiskyflaske?!?! Hahaha. Jeg foreslår et bånd av noe slag knyttet på kamerareima/kamerabagen. Det er ikke i veien, det er billig og synlig. Vinn-vinn-vinn. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Jeg synes kjennetegnet bør være å bruke Nikon-kamera. Da kan vi kaste ut alle som ikke bruker Nikon, eventuelt tvangskonvertere dem. Om det ikke blir populært er det for mange hedninger her på forumet, men i så fall kunne jeg godt levd med en pin til kamerareima - eventuelt en hel Akam-reim; hos HighKey Camera kan man få spesialdesignede reimer, og det virker som de har kvantumsrabatt. Endret 8. juni 2010 av C₈H₁₀N₄O₂ 1 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg mener nå at Akamister har noe å prate om, selv om de ikke har med seg et kamera akkurat der og da, jeg da men. Bra forslag, det med reim med eget design, men jeg håpet vi kunne finne på noe såpass billig at alle som vil "tilkjennegi seg", kan gjøre det, uten at det koster noe særlig. Skal man gå virkelig "cheap'o", kan man jo tenke binders i skjortekragen e.l. Eller en sikkerhetsnål uten noe på i skjortekragen. Noe mer foto-aktig hadde selvfølgelig vært artigere. En i familien har foto-mansjett-knapper, men slike er litt vanskelig å vise frem om man ikke har skjorte, eller går med skjorte-ermene oppbrettet. Et helt annen ting ift pris er jo distribusjon og tid og kostnader det medfører. Sånn sett hadde det beste vært noe som alle kan skaffe på egenhånd, eller som man kan lage selv. Jeg sier ikke at dette er fasit, men mine tanker om saken før jeg la den frem tidligere idag. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 En pin hadde vært den beste løsningen. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Me kunne jo hatt eit grønt band rundt stroppen på kameraveska, eller noko anna enkelt. 1 Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Jepp. En ring av svart eller hvit elektrikerteip rundt enden som henger fremover eller noe sånt Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Jepp. En ring av svart eller hvit elektrikerteip rundt enden som henger fremover eller noe sånt Hva med en rød ring i fronten på objektivene Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Teip er kult. Gaffateip er kanskje det mest relevante for oss fotografer. Det hadde vært et bra kjennemerke. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) ser jo dealextreme har jo masse skulderstropp til en billig penge, viss vi er mange nok som kjøper så får vi dem sikkert til og endre skriften elns, er jo bare og snakke med dem som produserer det! eventuelt http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26736 og få laga eget merke her i Norge Endret 8. juni 2010 av yavel Lenke til kommentar
Anew Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Skal jeg ha skulderreim, så skal jeg ha god reim, ikke noe billig deal extreme-skit. Pin sier nå jeg. Koster vel det samme som en rull gaffa, som jeg ikke har bruk for (ok, så har jeg bruk for det... ) Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 jeg tar gjerne litt sølvteip på reimen Lenke til kommentar
# offline Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg går ikke med button, pin eller noe lignende "faggotry" Stryke merke på sekk, reim e.l. er det beste. F.eks: Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 og jeg stryker ikke noe reklame akam logo på baggen min, så da er vi like langt. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Skal jeg ha skulderreim, så skal jeg ha god reim, ikke noe billig deal extreme-skit. Enig. Skal mye til for at jeg skal bytte ut D3 reimen. Den er fantastisk! Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Teip er billig, alle har det, ingen treng bestilla noko og det øydelegg ikkje veldig mykje for utsjånad. Ein gaffabit på reima er vel litt for simpelt, kva med to gaffa-"strekar" eller ein gaffastrek med svart teip i midten? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 En mulighet som er ganske tydelig, men bare når man har kameraet ute, kan jo være en grønn teip-ring på solblenderen. Men jeg er også for pin. Det lages jo alt mulig rart av pin-design, f.eks. her. Eneste problemet er at de ikke har sagt ett eneste ord om prisen pr stk. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 jeg synes at akam kan spandere. det er jo reklame. og de har jo tross alt levert ut musematter med akam logo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå