sn0dig Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Jeg har heller ikke gått til innkjøp av grønn teip. Har forøvrig ikke sett noen plass de selger grønn teip, så det blir nok fra nettet. Da blir det den mest spygrønne jeg kan finne. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Nei, dette her var for dårlig... Best å sette igang tiltat. 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Grønn teip har de på Clas Ohlson. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Jeg har heller ikke gått til innkjøp av grønn teip. Har forøvrig ikke sett noen plass de selger grønn teip, så det blir nok fra nettet. Da blir det den mest spygrønne jeg kan finne. Vil tippe de fleste byggvarebutikkene (Maxbo osv) selger dette. Og sånne altmuligbutikker som f.eks Biltema Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Grønn teip har de på Clas Ohlson. Det forklarer hvorfor jeg ikke har sett det noen plass Lenke til kommentar
kaian Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Annenhver elektriker har en rull også... Endret 25. mai 2011 av kaian Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Dette har jeg glemt å gjøre, men skal finne en teip å "surre" på litt. Blir i allefall på kamerahus, blitz, monopod, solblendere. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Flotte greier, folkens. Jo flere som bruker dette, jo lettere vil det være å komme i prat med hverandre. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Annenhver elektriker har en rull også... Tar du med rullen din på treffet til lørdag? Regner automsatisk med at du kommer ... Lenke til kommentar
kaian Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Annenhver elektriker har en rull også... Tar du med rullen din på treffet til lørdag? Det kan jeg gjøre Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 18. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. august 2012 Bare sånn for å minne om tråden, så kan jeg fortelle at jeg har gått bort ifra å ha grønn teip på selve objektivene. Nå har jeg en mer diskret grønn teip rundt kamerareima, og på enkelte plasser på fotosekkene mine. Bruker bare hele bredden av teipen, og tar den noen runder rundt der den skal være, over forrige runde med teip, for å si det sånn. Da blir det altså ganske diskret, men likevel godt synlig for de som vet hva det betyr. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå