Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kjennemerke for Akamister? (Avstemninger avsluttet, og bestemmelsen tatt)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må jo se ann, om han er nybegynner eller litt mer erfaren og har peiling. Det ser på man objektivet til fotografen, er det en rød ring der er det bare å styre unna med en gang, slike folk er rabiate turister...

Samme kan sies om de med rødt merke under utløserknappen.

:p:)

Endret av Ratleto
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Liker tanken på kjennetegn, men som sagt tidligere liker jeg ikke teip pga jeg får på følelsen av at det ser ut som noe er ødelagt og at man har teipa det for å reparere det:P

Som jeg har prøvd å si flere ganger, så trenger man ikke putte teip på kameraet. Du kan gjøre mange andre ting, som f.eks. grønn stoffbit rundt kamerareima eller på sekken et sted. Eller hårstrikk. Eller borrelås-strimmel. Eller grønn maling om du heller vil det.

Poenget er at det skal være noe grønt på utstyr, reim eller bag/sekk/veske.

Lenke til kommentar

Liker tanken på kjennetegn, men som sagt tidligere liker jeg ikke teip pga jeg får på følelsen av at det ser ut som noe er ødelagt og at man har teipa det for å reparere det:P

Som jeg har prøvd å si flere ganger, så trenger man ikke putte teip på kameraet. Du kan gjøre mange andre ting, som f.eks. grønn stoffbit rundt kamerareima eller på sekken et sted. Eller hårstrikk. Eller borrelås-strimmel. Eller grønn maling om du heller vil det.

Poenget er at det skal være noe grønt på utstyr, reim eller bag/sekk/veske.

Jeg har skjønt det, men uansett hvor man plasserer det synes jeg det virker som reperasjon :p kanskje jeg er rar, men slik er nå jeg:P

Lenke til kommentar

Kom å hils på meg neste gang du ser meg så skal jeg gi deg rødt merke jeg! ;)

Og jeg kan gi deg et blått.

:D

Jeg har skjønt det, men uansett hvor man plasserer det synes jeg det virker som reperasjon :p kanskje jeg er rar, men slik er nå jeg:P

Ikke hvis du gjør det ordentlig. Da ser det faktisk ut som merking, og ikke reparasjon. Og hvis du ikke bruker teip, men tøy e.l., så ser det i alle fall ikke ut som reparasjon av noe slag. :)

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...