Bjørnli Skrevet 24. august 2010 Rapporter Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Liker tanken på kjennetegn, men som sagt tidligere liker jeg ikke teip pga jeg får på følelsen av at det ser ut som noe er ødelagt og at man har teipa det for å reparere det:P Endret 24. august 2010 av Bjørnli Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 24. august 2010 Rapporter Del Skrevet 24. august 2010 fisefine jålebukkar. Er det så viktig at kamera ditt ser shiny ut? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 24. august 2010 Rapporter Del Skrevet 24. august 2010 ja og nei føler bare at teip ser så ille teit ut, vet det er flere som deler den følelsen jeg har ang at det ser ut som billig reperasjon Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 24. august 2010 Rapporter Del Skrevet 24. august 2010 sjølv har eg lite imot det. Har teipa fast plasttingen framfor LCD-skjermen på kamera - når eg får meg eycup igjen skal eg teipa fast den og. Det er litt DIY, men fungere. Har vel ikkje så mykje å sei korleis kamera ser ut, så lenge bilete blir bra. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 24. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Du må jo se ann, om han er nybegynner eller litt mer erfaren og har peiling. Det ser på man objektivet til fotografen, er det en rød ring der er det bare å styre unna med en gang, slike folk er rabiate turister... Samme kan sies om de med rødt merke under utløserknappen. Endret 24. august 2010 av Ratleto 1 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 24. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. august 2010 Liker tanken på kjennetegn, men som sagt tidligere liker jeg ikke teip pga jeg får på følelsen av at det ser ut som noe er ødelagt og at man har teipa det for å reparere det:P Som jeg har prøvd å si flere ganger, så trenger man ikke putte teip på kameraet. Du kan gjøre mange andre ting, som f.eks. grønn stoffbit rundt kamerareima eller på sekken et sted. Eller hårstrikk. Eller borrelås-strimmel. Eller grønn maling om du heller vil det. Poenget er at det skal være noe grønt på utstyr, reim eller bag/sekk/veske. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 24. august 2010 Rapporter Del Skrevet 24. august 2010 Kom å hils på meg neste gang du ser meg så skal jeg gi deg rødt merke jeg! Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 24. august 2010 Rapporter Del Skrevet 24. august 2010 Liker tanken på kjennetegn, men som sagt tidligere liker jeg ikke teip pga jeg får på følelsen av at det ser ut som noe er ødelagt og at man har teipa det for å reparere det:P Som jeg har prøvd å si flere ganger, så trenger man ikke putte teip på kameraet. Du kan gjøre mange andre ting, som f.eks. grønn stoffbit rundt kamerareima eller på sekken et sted. Eller hårstrikk. Eller borrelås-strimmel. Eller grønn maling om du heller vil det. Poenget er at det skal være noe grønt på utstyr, reim eller bag/sekk/veske. Jeg har skjønt det, men uansett hvor man plasserer det synes jeg det virker som reperasjon kanskje jeg er rar, men slik er nå jeg:P Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 24. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Kom å hils på meg neste gang du ser meg så skal jeg gi deg rødt merke jeg! Og jeg kan gi deg et blått. Jeg har skjønt det, men uansett hvor man plasserer det synes jeg det virker som reperasjon kanskje jeg er rar, men slik er nå jeg:P Ikke hvis du gjør det ordentlig. Da ser det faktisk ut som merking, og ikke reparasjon. Og hvis du ikke bruker teip, men tøy e.l., så ser det i alle fall ikke ut som reparasjon av noe slag. Endret 24. august 2010 av Ratleto Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 25. august 2010 Rapporter Del Skrevet 25. august 2010 Dere kan kjenne igjen meg på t-trøya: "Tomsi42 for teh win!" Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. august 2010 Rapporter Del Skrevet 25. august 2010 Dere kan kjenne igjen meg på t-trøya: "Tomsi42 for teh win!" Lenke til kommentar
Inc Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 A900 er vel så sjeldent blant folk her inne at jeg gambler med uten merke Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 Ja, er det noen som har tatt i bruk kjennemerket da, eller er det bare meg? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 Ja, er det noen som har tatt i bruk kjennemerket da, eller er det bare meg? Har grønn teip på reima på Nikon FG og Nikon D40, men ikke på D300s Lenke til kommentar
kaian Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 Ja, er det noen som har tatt i bruk kjennemerket da, eller er det bare meg? Jaja, klart det! Jeg har grønn teip på kamerareima og på reima til -veska, men ingen har dokumentert det enda Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 Supre greier. Flere? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 føler bare at teip ser så ille teit ut, vet det er flere som deler den følelsen jeg har ang at det ser ut som billig reperasjon Begynn med filmproduksjon så har du så mye teip på kamera at den kan dras fra Kristiansand til Kirkenes! 1 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Denne tråden døde ut litt fort. Beklagelig nok, synes jeg. Noen fler som har merket utstyret sitt med noe grønt eller? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Ikke enda, men starter gjerne*) fototreff med å spørre om det er personer med grønt på bagen. *) Vel - det ene akam-treffet jeg har vært på enda, da.. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Dessverre har jeg selv ikke gått til innkjøp av en mindre teiprull, men det skal bli gjort innen kort tid! Jeg legger alltid merke til folk med dslr, men har hittil ikke sett noen med grønn teip på hverken kamera eller fotobagrem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå