Nautica Skrevet 21. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2010 Det går bra. Da tror bare folk at du henger på hardware.no Det er veldig mange år siden jeg fikk kjøpt barnebillett Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 21. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2010 Jepp, vi er da vel voksne og respekterer majoritetens valg. Håper jeg Høh, her omkring?? Hva har du fått i deg? :!: Jeg lever i god tro om det Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Kan vi som stemte på pin/button bruke gul/grønn stripete tape; bare for å protestere litt i det stille? *) (Og vise at vi har beina [på] jordet ) edit *) Hvis tape vinner, altså. Endret 21. juli 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 21. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2010 Kan vi som stemte på pin/button bruke gul/grønn stripete tape; bare for å protestere litt i det stille? *) (Og vise at vi har beina [på] jordet ) edit *) Hvis tape vinner, altså. Nja,Er ikke helt sikker. Hva hvis det blir feil,da får vi jo støyten Lenke til kommentar
melancholy Skrevet 21. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2010 Får jeg sette en liten, rød og rund tapebit på den grønne for å vise at jeg i tillegg bruker Leica? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juli 2010 Også må du sette en rosa rundt den rød igjen for å vise at du støtter en eller annen kreftkamp. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2010 Også må du sette en rosa rundt den rød igjen for å vise at du støtter en eller annen kreftkamp. Du glemte snoren med 7 knuter, 2 ølkorker, en vinkort og smokk i ... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2010 Også må du sette en rosa rundt den rød igjen for å vise at du støtter en eller annen kreftkamp. Du glemte snoren med 7 knuter, 2 ølkorker, en vinkort og smokk i ... Må klippe den av russeluen først da... Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 21. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2010 Jeg "mista" russelua natt til første mai da jeg var russ. Så fant jeg den den 17. mai, inni senga. Ble lite knuter og ting i lua mi... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2010 Brukte aldri min jeg, men har en del knuter Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 21. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2010 Var helt sikker på at jeg mista den en elleranna plass. Tok første pils klokka ellve på dagen, slutta i sekstia på natta. Greide forøvrig å revne skritett på russeboksa samme natta, da vi fant ut at det var best å gå over et tog på jernbanen istedet for å gå fem hundre meter til overgangen over jernbanen... heldigvis ikke så mange togsom gikk på den tiden av natta Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juli 2010 Under 4 timer igjen av avstemningen, folkens. 102 har stemt. Det er 30 færre enn ved forrige runde. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) (Kopi fra endret førsteinnlegg) Da er avstemningen fullført. Resultatet ble som følger: Avstemning: Kjennemerke for Akamister? (108 medlem(mer) har stemt) Hvordan vil du bli gjenkjent som Akamist? Andre runde 1. Grønn teip på solblenderen, rundt skulderstroppen på kameraveska e.l., eller rundt kamerareima (59 stemmer [39.86%]) 2. Button med Akam-logoen (49 stemmer [33.11%]) 3. Pin med Akam-logo (40 stemmer [27.03%]) Skal det bare være ett eller flere kjennetegn? 1. Jeg ønsker at bare ett av alternativene skal brukes (67 stemmer [62.04%]) 2. Jeg ønsker at to av alternativene skal brukes om hverandre (23 stemmer [21.30%]) 3. Jeg ønsker at alle tre alternativer skal brukes om hverandre (18 stemmer [16.67%]) Folket har talt, og resultatet ble altså grønn teip, og at det er kun dette som skal være kjennetegnet for Akamister. Endret 22. juli 2010 av Ratleto Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 22. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2010 Jeg synes at vi burde få lagd en button i tillegg. Grunnen til det er at så mange har sagt at de nekter å bruke teip, og da vil heller ikke la seg gjenkjenne som akamister. 2 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 22. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2010 Jeg synes at vi burde få lagd en button i tillegg. Grunnen til det er at så mange har sagt at de nekter å bruke teip, og da vil heller ikke la seg gjenkjenne som akamister. Helt enig. Jeg vet hva jeg har uttalt tidligere ( ) men fornuften tar overhånd Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 22. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2010 Jeg bruker heller ingenting enn teip Lenke til kommentar
Sille Skrevet 22. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2010 Jeg bruker heller ingenting enn teip +1 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 22. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2010 Jeg trekker tilbake det forrige innlegget mitt. De som er for snobbete til å bruke litt teip på kamerabaggen kan kose seg i ensomhetens land mens vi andre koser oss på café og drøser. 1 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 22. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) Funker det fett og kjøpe et grønt stoffbånd og sy på veska eller no? Edit: Ser kanskje ut som en del av designet av vesken da? xD Endret 22. juli 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå