Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kjennemerke for Akamister? (Avstemninger avsluttet, og bestemmelsen tatt)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper da virkelig at det er buttons som blir kjennetegnet, har ikke lyst til å grise til fotoutstyr til flerfoldige tusen med klistrete teip.

Føler et kjennetegn også bør se profesjonelt ut, i samsvar med standarten man har i kamerabaggen. Derfor er teip lite ønskelig fra min side og håper de som har stemt teip faktisk forstår at de skal plassere det på utstyret sitt også og at det neppe vil se bra ut.

Lenke til kommentar

Jeg håper da virkelig at det er buttons som blir kjennetegnet, har ikke lyst til å grise til fotoutstyr til flerfoldige tusen med klistrete teip.

Føler et kjennetegn også bør se profesjonelt ut, i samsvar med standarten man har i kamerabaggen. Derfor er teip lite ønskelig fra min side og håper de som har stemt teip faktisk forstår at de skal plassere det på utstyret sitt også og at det neppe vil se bra ut.

Nå vet jeg ikke hvilken kamerabag du har, men koster den flerfoldige tusen? Evt så vet jeg heller ikke hvilken kamerareim du har, men jeg tviler virkelig på at den koster så utrolig mange tusen.

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke hvilken kamerabag du har, men koster den flerfoldige tusen? Evt så vet jeg heller ikke hvilken kamerareim du har, men jeg tviler virkelig på at den koster så utrolig mange tusen.

Det er iallefall ein på Akam som har ein slik:

225KhakiFrontLarge.gif

Lenke til kommentar

Personlig er terskelen for å gidde å gjøre noe mye lavere om jeg kan bestille en pin/button online, for så å få den i posten, kontra å finne en butikk som selger grønn teip, dra til den butikken og kjøpte teip, for så å teipe den på baggen min.

Tror dog grønn teip er mer synlig, så kan jo hende jeg gjør det uansett, om jeg kommer over en butikk som selger grønn teip. :p

Lenke til kommentar

Jeg har nå en fotosekk til litt over 2000,-... (Lowepro Vertex 300AW)

Men ang. teip. Men trenger ikke grise til utstyret sitt. Dersom teip vinner, så MÅ man ikke sette det på solblenderen. Man kan lage en ring, med limsidene inn mot hverandre som man fester rundt kamerareima eller en eller annen reim på fotobagen.

Et annet fint sted dersom man VIL grise til utstyret sitt, er jo på tripoden eller monopoden.

Og poenget mitt, som jeg har sagt før, er at det skal være litt "hemmelig" - at man må være Akamer selv for å vite hva det betyr. :)

Lenke til kommentar

Tror folk her er redde for at det vil koste dem en formue hvis de stemmer på button/pin,så da stemmer de på grønn teip.

Men dere burde være klar over at grønn teip er veldig vanskelig og produsere så en rull koster fort opp mot en 100 lapp.

På tide med litt skitne knep :D

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...