nbmofo Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 du vil jo ikke se en pins om du leter etter noen.. Det er mulig jeg har misforstått noe, men jeg trodde det var snakk om ett kjennemerke og ikke et tilhørighetssymbol. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 du vil jo ikke se en pins om du leter etter noen.. Det er mulig jeg har misforstått noe, men jeg trodde det var snakk om ett kjennemerke og ikke et tilhørighetssymbol. Det er en grunnen for at button er med i avstemningen. Jeg personlig mener at teip ikke har noe i avstemningen og gjøre,de som ikke vil gå med et Akam-merke kan uavhengig av utfallet ta en teip/strikk på objektivet sitt.Hvis ikke meningen er at Akam skal produsere en teip/strikk med sin logo på da. 1 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Intensjonen min, kort oppsummert, er det for å kjenne igjen andre Akam-folk. Jeg tenkte ikke på logo da jeg kom på ideen, da det gjerne kunne være noe "internt" - at bare de som vet hva det betyr, kjenner igjen kjennemerket. Forresten så forsvant jo hele diskusjonen om "hemmelig hilsen" sammen med spammingen til sn0dig som ble moderert vekk. Hehe. Endret 13. juli 2010 av Ratleto Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Intensjonen min, kort oppsummert, er det for å kjenne igjen andre Akam-folk. Kanskje Akam skulle begynne med en kleskolleksjon® 1 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Intensjonen min, kort oppsummert, er det for å kjenne igjen andre Akam-folk. Kanskje Akam skulle begynne med en kleskolleksjon® Da vil det neppe være billig og enkelt. :-) Noe som også var intensjonen min. Lenke til kommentar
Joaaso Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) har selv refleksbånd på bagstroppen min -hva med grønn teip på deler av refleksen? refleks er jo noe alle burde ha uansett er det ikke? Endret 13. juli 2010 av Joaaso Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Vel, tenkte på en litt tykkere da selvfølgelig. Eventuelt både på linse og/eller bag? Ja, jøss - og for oss som bruker fokusringen, da? Nei - tror jeg vil nøye meg med teip, pin og/eller button - alle (eller én) plassert på fotobagen. Til nød teipring på kamerastropp. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) Bare en statusrapport på avstemningen. Avstemning: Kjennemerke for Akamister? (Ny avstemning pågår - andre runde!) (89 medlem(mer) har stemt) Hvordan vil du bli gjenkjent som Akamist? Andre runde * Grønn teip på solblenderen, rundt skulderstroppen på kameraveska e.l., eller rundt kamerareima (47 stemmer [37.01%]) * Pin med Akam-logo (38 stemmer [29.92%]) * Button med Akam-logoen (42 stemmer [33.07%]) Skal det bare være ett eller flere kjennetegn? * Stemt Jeg ønsker at bare ett av alternativene skal brukes (54 stemmer [60.67%]) * Jeg ønsker at to av alternativene skal brukes om hverandre (20 stemmer [22.47%]) * Jeg ønsker at alle tre alternativer skal brukes om hverandre (15 stemmer [16.85%]) Grønn teip leder med litt på button m/Akam-logo, men det ser allerede ut til å være klart at man bare ønsker ett kjennetegn. Edit: Skriveleif Endret 14. juli 2010 av Ratleto Lenke til kommentar
Anew Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) "Bare ett kjennetegn" er egentlig idiotisk, siden så mange har sagt at det ene eller det andre alternativet er uaktuelt for dem. Edda bør produsere en button eller pin (opptil dem), og kjipingene som er for kule for hva enn Edda mekker bør få kline til greiene sine med grønn tape. Hvem bryr seg egentlig? Endret 14. juli 2010 av Anew 2 Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 14. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2010 Jeg har allerede teipet sammen mesteparten av utstyret mitt, så litt ekstra på toppen går fint. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 19. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2010 Hvor lenge skal avstemmninga være tilgjendelig forresten? Kjøpte oe grønn teip i dag og skal teste hvordan det ser ut på reim/bag. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juli 2010 Godt poeng. Jeg hadde håpet på like mange stemmer på denne som forrige (132 om jeg ikke husker feil). Foreløpig har denne runden fått inn 90 stemmer. Jeg bestemmer herved at avstemningen varer t.o.m. torsdag 22/7-2010. Sånn, da har vi en avslutningsdato. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 19. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2010 Huff,da er ennå tid for de som har stemt på pins til og bytte stemmen sin til buttons. Bare så at vi "normale" slipper å kline ned fotoutstyret med teip Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 19. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2010 Huff,da er ennå tid for de som har stemt på pins til og bytte stemmen sin til buttons. Bare så at vi "normale" slipper å kline ned fotoutstyret med teip Jeg kommer ikke til å sette teip på kameraet. Men sjansen for at jeg skal treffe en akambruker der jeg ferdes med kamera er vel uansett bortimot null så for min del blir det vel det samme hva som vinner. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 19. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2010 For og si det sånn, kameraet mitt skal ikke ha noe som kan kalles teip i nerheten av seg! button ftw! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 19. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2010 Jeg har nettopp bestilt meg en button som jeg kommer til å ha på kamerabaggen ihvertfall. Tar gjerne litt grønn teip i tillegg om det vinner. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 19. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2010 OHhhh. Fra hvor? Lenke til kommentar
# offline Skrevet 19. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Du er så søt med button, sn0dig Jeg skal bestille en slik jeg også. Kjøpte 3stk. HER Endret 19. juli 2010 av iKenneth Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 21. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2010 Genial ide Ratleto! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå