Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kjennemerke for Akamister? (Avstemninger avsluttet, og bestemmelsen tatt)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du vil jo ikke se en pins om du leter etter noen.. Det er mulig jeg har misforstått noe, men jeg trodde det var snakk om ett kjennemerke og ikke et tilhørighetssymbol.

Det er en grunnen for at button er med i avstemningen.

Jeg personlig mener at teip ikke har noe i avstemningen og gjøre,de som ikke vil gå med et Akam-merke kan uavhengig av utfallet ta en teip/strikk på objektivet sitt.Hvis ikke meningen er at Akam skal produsere en teip/strikk med sin logo på da.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Intensjonen min, kort oppsummert, er det for å kjenne igjen andre Akam-folk. Jeg tenkte ikke på logo da jeg kom på ideen, da det gjerne kunne være noe "internt" - at bare de som vet hva det betyr, kjenner igjen kjennemerket.

Forresten så forsvant jo hele diskusjonen om "hemmelig hilsen" sammen med spammingen til sn0dig som ble moderert vekk. Hehe.

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar

Bare en statusrapport på avstemningen.

Avstemning: Kjennemerke for Akamister? (Ny avstemning pågår - andre runde!) (89 medlem(mer) har stemt)

Hvordan vil du bli gjenkjent som Akamist? Andre runde

* Grønn teip på solblenderen, rundt skulderstroppen på kameraveska e.l., eller rundt kamerareima (47 stemmer [37.01%])

* Pin med Akam-logo (38 stemmer [29.92%])

* Button med Akam-logoen (42 stemmer [33.07%])

Skal det bare være ett eller flere kjennetegn?

* Stemt Jeg ønsker at bare ett av alternativene skal brukes (54 stemmer [60.67%])

* Jeg ønsker at to av alternativene skal brukes om hverandre (20 stemmer [22.47%])

* Jeg ønsker at alle tre alternativer skal brukes om hverandre (15 stemmer [16.85%])

Grønn teip leder med litt på button m/Akam-logo, men det ser allerede ut til å være klart at man bare ønsker ett kjennetegn.

Edit: Skriveleif

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar

"Bare ett kjennetegn" er egentlig idiotisk, siden så mange har sagt at det ene eller det andre alternativet er uaktuelt for dem.

Edda bør produsere en button eller pin (opptil dem), og kjipingene som er for kule for hva enn Edda mekker bør få kline til greiene sine med grønn tape. Hvem bryr seg egentlig?

Endret av Anew
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Godt poeng. :) Jeg hadde håpet på like mange stemmer på denne som forrige (132 om jeg ikke husker feil). Foreløpig har denne runden fått inn 90 stemmer.

Jeg bestemmer herved at avstemningen varer t.o.m. torsdag 22/7-2010.

Sånn, da har vi en avslutningsdato. :)

Lenke til kommentar

Huff,da er ennå tid for de som har stemt på pins til og bytte stemmen sin til buttons.

Bare så at vi "normale" slipper å kline ned fotoutstyret med teip :)

Jeg kommer ikke til å sette teip på kameraet. Men sjansen for at jeg skal treffe en akambruker der jeg ferdes med kamera er vel uansett bortimot null så for min del blir det vel det samme hva som vinner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...