sn0dig Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 En pent designet teipbit med en annen påskrift da? =P Akam logoen? Bare en kvadratisk firkant eller noe kunne jo fungert, men at jeg slenger en grønn teipsak rundt hele solblenderen blir litt vel... vel, altså, jeg går jo alltid med gaffa på baklomma... og en sveitsisk lommekniv... også har jeg nesten hockey, vent litt, kan ikke alle bare gå med brune skinnjakker? Kan vi ikke heller si skinnvest, og at alle må annlegge bart? Inkludert jentene. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Kan vi ikke heller si skinnvest, og at alle må annlegge bart? Inkludert jentene. Du må ikke glemme mokasinene da Lenke til kommentar
# offline Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Hvem har sagt at den må være på solblenderen? Ingen! Les det som kommer etter solblenderen; Grønn teip på solblenderen, rundt skulderstroppen på kameraveska e.l., eller rundt kamerareima. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Kan vi ikke heller si skinnvest, og at alle må annlegge bart? Inkludert jentene. Du må ikke glemme mokasinene da Hvordan kunne jeg glemme. Må nesten legge til snusleppe også da. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Jess, da går iallfall jeg i skinnvest, mokasiner, kaster inn tre pucker for en god 111 og anlegger bart. Dette vil gjøre at vi kan finne hverandre igjen. Internt er det iallfal, ingen som kan gjette at vi er fra akam og er habile fotografer <|=) (Grønn teip slipper jeg jo også ^^) Høhøh Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Jess, da går iallfall jeg i skinnvest, mokasiner, kaster inn tre pucker for en god 111 og anlegger bart. Dette vil gjøre at vi kan finne hverandre igjen. Internt er det iallfal, ingen som kan gjette at vi er fra akam og er habile fotografer <|=) (Grønn teip slipper jeg jo også ^^) Høhøh Nei, folk flest vil ikke skjønne at du henger på akam. De vil tro at du er trønder. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Nei, folk flest vil ikke skjønne at du henger på akam. De vil tro at du er trønder. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) =/ ...eller my point exactly! Dette skulle jo være internt? Dessverre fungerer denne løsningen dårlig i Trønderlag der alle da vi bli ansett som akamister. Do'h. Tilbake i tenkeboksen. Endret 11. juli 2010 av -Teddy- Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 En liten grønn teipbit på reimen til kamerabaggen er det jeg vil ha. 2 Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Teip! Det vil "alltid" være med på kamera etc. En button elns kan man glemme igjen hjemme. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Teip! Det vil "alltid" være med på kamera etc. En button elns kan man glemme igjen hjemme. Et veldig godt poeng, k-h-s, og en av grunnene til at jeg selv ønsker noe så enkelt som grønn teip. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Teip. Blir det ikke teip, blir det ingenting på meg. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Det hørtes ut som en veldig sær fetisj.. Endret 12. juli 2010 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Det skulle overaske meg om elektrikerteipen lager merker. og den er vel like enkel å ta av/på. Det kommer an på hvor lenge du lar den sitte. Limet løsner fra plasten etter en tid - selv på kvalitetsteip. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Støtter den med grønn teip/strikk. Strikken kan jo tas lett av dersom utstyret skal selges elns. Legge den rundt ca her som på bildet: Så slipper du jo også merker etter limet . Gjelder bare å finne grønne strikker da. Tipper nille/Ikea/clas'ern har noe? Må skaffe en litt brei da Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 poenget er vel at du skal se strikken så en finner hvertandre? tror den bør være litt tykkere enn det der Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Jeg kjøper ikke grønn strikk til alle objektivene mine. Grønn teip på reimen til kamerabaggen går jeg for, hvis ikke det blir delt ut buttons. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Vel, tenkte på en litt tykkere da selvfølgelig. Eventuelt både på linse og/eller bag? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Tape syntes jeg vil se ganske kjipt ut, som nevnt før har de fleste her flerfoldige 10000 i baggene. Vi har råd til en 15kroners pin! En pin kan jo også settes på kamerareimen, bagen/sekken. Tape VIL sette igjen masse klissete lim, som er nesten umulig å få bort igjen. Kvaliteten på tapen avgjør hvor lang tid det tar, men det kommer til å skje. Jeg kommer i alle fall ikke til å feste tape på noe av mitt utstyr. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå