Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kjennemerke for Akamister? (Avstemninger avsluttet, og bestemmelsen tatt)

Anbefalte innlegg

En pent designet teipbit med en annen påskrift da? =P

Akam logoen?

Bare en kvadratisk firkant eller noe kunne jo fungert, men at jeg slenger en grønn teipsak rundt hele solblenderen blir litt vel... vel, altså, jeg går jo alltid med gaffa på baklomma... og en sveitsisk lommekniv... også har jeg nesten hockey, vent litt, kan ikke alle bare gå med brune skinnjakker?

Kan vi ikke heller si skinnvest, og at alle må annlegge bart? Inkludert jentene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jess, da går iallfall jeg i skinnvest, mokasiner, kaster inn tre pucker for en god 111 og anlegger bart. Dette vil gjøre at vi kan finne hverandre igjen. Internt er det iallfal, ingen som kan gjette at vi er fra akam og er habile fotografer <|=)

(Grønn teip slipper jeg jo også ^^)

Høhøh

Lenke til kommentar

Jess, da går iallfall jeg i skinnvest, mokasiner, kaster inn tre pucker for en god 111 og anlegger bart. Dette vil gjøre at vi kan finne hverandre igjen. Internt er det iallfal, ingen som kan gjette at vi er fra akam og er habile fotografer <|=)

(Grønn teip slipper jeg jo også ^^)

Høhøh

Nei, folk flest vil ikke skjønne at du henger på akam. De vil tro at du er trønder.

Lenke til kommentar

Støtter den med grønn teip/strikk. Strikken kan jo tas lett av dersom utstyret skal selges elns. Legge den rundt ca her som på bildet:

post-69839-1278942794,7285_thumb.jpg

Så slipper du jo også merker etter limet :).

Gjelder bare å finne grønne strikker da. Tipper nille/Ikea/clas'ern har noe?

Må skaffe en litt brei da :)

Lenke til kommentar

Tape syntes jeg vil se ganske kjipt ut, som nevnt før har de fleste her flerfoldige 10000 i baggene. Vi har råd til en 15kroners pin! En pin kan jo også settes på kamerareimen, bagen/sekken.

Tape VIL sette igjen masse klissete lim, som er nesten umulig å få bort igjen. Kvaliteten på tapen avgjør hvor lang tid det tar, men det kommer til å skje. Jeg kommer i alle fall ikke til å feste tape på noe av mitt utstyr.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...