L4r5 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Det gjorde jeg. Selv om jeg synes button er harry. Det er bare enda mer harry med grønn teip. Lenke til kommentar
CoconutJoiner Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) En liten pin på Fotobaggen skjemmer da ingen? Eller et lite strykemerke med logoen Riverslaget Men det er vel alt for sent for nye forslag nå. Endret 9. juli 2010 av shakudu Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Tror nok ikke jeg kommer til å gå med en svær button rundt om kring ;p For akam-treff etc. så er det jo veldig lettvindt å bare surre en teipbit rundt reima eller stroppen på baggen. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Saken er nok ikke så vanskelig,de som ikke vil bruke button/pin kan jo teipe et bit grønn teip på frontelementet/linsa Endret 9. juli 2010 av Nautica Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 hmmm... LTD Akam HotShoe-cover ...? Lenke til kommentar
Leema Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Viss da står mellom button og pin, så ville eg ha valt pin. Buttons mister eg berre heile tida. Men no er eg med på teipen Meir synleg, tenkjer eg. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Teip kommer jeg aldri til å bruke, ser jo ut som man har reparert kamerautstyret sitt da. Button eller pin for min del. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Grøn tape over frontlinsa på objektivet, istaden for UV-filter Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Bedre å teipe igjen pop-up-blitsen (for dem av oss som har det). Da får man både signalisert Akam-tilhørighet og at man vet bedre enn å bruke den.. 2 Lenke til kommentar
ventle Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Pop-up-blits har mange bruksområder det. Hold ett hvitt ark foran og reflekter lyset mot en hvit vegg, hva skjer? Forsvinnende likt effekten av å sette på en ekstern blits og vri hodet mot veggen? Eller hva med kameraer som kan styre eksterne blitser vha den innebygde? Endret 10. juli 2010 av ventle 2 Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Jeg liker pin og / eller button - rett og slett fordi de kan tas av og på når man vil uten limrester el. Dermed kan man vere Akamist når man vil, og relativt anonym ellers. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Jeg liker pin og / eller button - rett og slett fordi de kan tas av og på når man vil uten limrester el. Dermed kan man vere Akamist når man vil, og relativt anonym ellers. Det skulle overaske meg om elektrikerteipen lager merker. og den er vel like enkel å ta av/på. Lenke til kommentar
arela Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Hvorfor finnes det ikke fotosko? Du har fotballsko, golfsko og sko til det meste, men foto? Hva med en skoserie som: AKAM gatelangs AKAM på stien AKAM studio Endret 10. juli 2010 av arela 1 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Hvorfor finnes det ikke fotosko? Du har fotballsko, golfsko og sko til det meste, men foto? Hva med en skoserie som: AKAM sneakers AKAM goretex AKAM crocs Lenke til kommentar
# offline Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Button og pin er så politisk, teip er kult og er for den vanlige hverdagshelten. Button er for de ventstreradikale anti-menneskene. Pin er for frimurere og deres lukka møter med hemmelige håndtrykk. Teip er for dem som vil feste ei løs reim e.l. på fotosekken sin. :!: Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Kunne godt gått med en akamutgave av disse gummiarmbåndene eller en pent designet teipbit med påskriften "AKAM" på solblenderen. Grønn teip skjer bare ikke. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Det skal liksom være litt internt også da. Om man skal reklamere med "AKAM" på tingen, så kan man like gjerne designe noen t-skjorter... Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Det skal liksom være litt internt også da. Om man skal reklamere med "AKAM" på tingen, så kan man like gjerne designe noen t-skjorter... litt stress og ta på seg en akam t-skjorte vær gang en skal ta bilder...... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Nei, alle må jo bare ha 10-15 stk. Akam t-skjorte hver dag. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 En pent designet teipbit med en annen påskrift da? =P Akam logoen? Bare en kvadratisk firkant eller noe kunne jo fungert, men at jeg slenger en grønn teipsak rundt hele solblenderen blir litt vel... vel, altså, jeg går jo alltid med gaffa på baklomma... og en sveitsisk lommekniv... også har jeg nesten hockey, vent litt, kan ikke alle bare gå med brune skinnjakker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå