Gå til innhold

Kjennemerke for Akamister? (Avstemninger avsluttet, og bestemmelsen tatt)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pop-up-blits har mange bruksområder det. Hold ett hvitt ark foran og reflekter lyset mot en hvit vegg, hva skjer? Forsvinnende likt effekten av å sette på en ekstern blits og vri hodet mot veggen? Eller hva med kameraer som kan styre eksterne blitser vha den innebygde?

Endret av ventle
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg liker pin og / eller button - rett og slett fordi de kan tas av og på når man vil uten limrester el.

Dermed kan man vere Akamist når man vil, og relativt anonym ellers. :)

Det skulle overaske meg om elektrikerteipen lager merker. og den er vel like enkel å ta av/på.

Lenke til kommentar

Button og pin er så politisk, teip er kult og er for den vanlige hverdagshelten. Button er for de ventstreradikale anti-menneskene. Pin er for frimurere og deres lukka møter med hemmelige håndtrykk. Teip er for dem som vil feste ei løs reim e.l. på fotosekken sin. :!: :rofl:

Lenke til kommentar

En pent designet teipbit med en annen påskrift da? =P

Akam logoen?

Bare en kvadratisk firkant eller noe kunne jo fungert, men at jeg slenger en grønn teipsak rundt hele solblenderen blir litt vel... vel, altså, jeg går jo alltid med gaffa på baklomma... og en sveitsisk lommekniv... også har jeg nesten hockey, vent litt, kan ikke alle bare gå med brune skinnjakker?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...