Gå til innhold

Kjennemerke for Akamister? (Avstemninger avsluttet, og bestemmelsen tatt)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grønn strikk regner jeg som en selvfølge blir også akseptert siden tape vant?

Fordel:

-Koster ingenting, kan taes fra en skuff ett sted....

-passer de fleste objektiv (strikkkkkkkk- DØøøøØØHHHH)

-Sees på mye lengre avstand enn en button som faktisk kan være noe helt annet en det man skulle tro

-Griser ikke til de dyrebare gluggene

-kan lettere taes av og på enn noen av de andre alternativene

 

STRIKK FTW :)

Endret av Inc
Lenke til kommentar

Jeg ser ikke noe galt i at de som ikke vil bruke teip kan bruke strikk eller bånd med borrelås, bare det er grønt, og henger på noe fotorelatert, for å si det sånn.

 

Men nå som folket har talt, håper jeg virkelig at alle vil bruke kjennemerket. Alle fikk si sitt, og flertallet har bestemt at det IKKE er button eller pin.

Lenke til kommentar

flertallet har bestemt at det IKKE er button eller pin.

 

Flertallet _av de som stemte_ gikk for tape. Hvis alle _måtte_ stemme kunne nok utfallet ha blitt annerledes.

 

Siden antallet stemmer var så forsvinnende lite, så kan man heller ikke si at folket har talt. Kun en litt over halvparten av den utrolig lille delen som har stemt gikk for tape.

 

Hvis man ser det slik, sett opp mot totalt antall forumbrukere, så gir resultatet et tilnærmet dødt løp. Derfor har, slik jeg ser det, denne avstemmingen ingen verdi, fordi deltagelsen var så liten. Synd å si det, men det er i allefall min mening.

Endret av Sille
Lenke til kommentar

Flertallet _av de som stemte_ gikk for tape. Hvis alle _måtte_ stemme kunne nok utfallet ha blitt annerledes.

 

Siden antallet stemmer var så forsvinnende lite, så kan man heller ikke si at folket har talt. Kun en litt over halvparten av den utrolig lille delen som har stemt gikk for tape.

 

Hvis man ser det slik, sett opp mot totalt antall forumbrukere, så gir resultatet et tilnærmet dødt løp. Derfor har, slik jeg ser det, denne avstemmingen ingen verdi, fordi deltagelsen var så liten. Synd å si det, men det er i allefall min mening.

 

Kan ikke du bare lage en avstemning som absolutt alle brukerne på forumet svarer på da? Åneeei..

 

Slutt å syt. Teip vant, dere får enten bruke teip eller drite i det.

Lenke til kommentar

flertallet har bestemt at det IKKE er button eller pin.

 

Flertallet _av de som stemte_ gikk for tape. Hvis alle _måtte_ stemme kunne nok utfallet ha blitt annerledes.

 

Siden antallet stemmer var så forsvinnende lite, så kan man heller ikke si at folket har talt. Kun en litt over halvparten av den utrolig lille delen som har stemt gikk for tape.

 

Hvis man ser det slik, sett opp mot totalt antall forumbrukere, så gir resultatet et tilnærmet dødt løp. Derfor har, slik jeg ser det, denne avstemmingen ingen verdi, fordi deltagelsen var så liten. Synd å si det, men det er i allefall min mening.

 

viss du er så fryktelig i mot det, hvorfor drev du ikke litt valgkamp?

Lenke til kommentar

Kan ikke du bare lage en avstemning som absolutt alle brukerne på forumet svarer på da? Åneeei..

 

Slutt å syt. Teip vant, dere får enten bruke teip eller drite i det.

 

Å lage en avstemming som alle svarer på er nok umulig, desverre, og det er akkurat det jeg mener. På grunn av at deltagelsen er så veldig liten, så kan man ikke si at folket har talt. Det blir helt feil når det bare er en utrolig liten del av "folket" som har talt. Jeg synes det bli feil når bare 59 personer bestemmer hva alle de andre brukerene skal bruke. Hvor mange brukere er det på akam? 3-4000?

 

Dessuten,- jeg syter ikke, jeg registerer resultatet med utrolig stor fatning, men jeg synes det er veldig synd at ikke mange flere har stemt, slik at vi fikk et resultat som kunne ha vært representativt for de fleste.

 

At jeg personlig likte et annet alternativ enn det som kom fram her er mitt syn, jeg personlig synes at AKAM kunne godt ha delt ut buttons/pins/caps/whatever til aktive brukere. Tape i en eller annen hjemmesnekret grønn utførelse synes ikke jeg står i stil med den profilen som jeg skulle ønske Akam ville framstå.

Lenke til kommentar

At jeg personlig likte et annet alternativ enn det som kom fram her er mitt syn, jeg personlig synes at AKAM kunne godt ha delt ut buttons/pins/caps/whatever til aktive brukere. Tape i en eller annen hjemmesnekret grønn utførelse synes ikke jeg står i stil med den profilen som jeg skulle ønske Akam ville framstå.

 

Du er altså for snobb-image? Jeg er mer for DIY image, og der passer teip inn 100%

Lenke til kommentar

viss du er så fryktelig i mot det, hvorfor drev du ikke litt valgkamp?

 

Hvorfor tror du at jeg er så "fryktelig" imot det?

Det jeg reagerer på er at resultatet representerer på ingen måte majoriteten av Akam's brukere, rett og slett på grunn av at deltagelsen var allt for liten.

Endret av Sille
Lenke til kommentar

Hvis du hadde kjent meg så hadde du innsett at den utalelsen der var helt på jordet.

 

Tolker det jeg leser jeg.

Tape i en eller annen hjemmesnekret grønn utførelse synes ikke jeg står i stil med den profilen som jeg skulle ønske Akam ville framstå.

 

Hvordan ville du ha tolket det?

Lenke til kommentar

Hvis du hadde kjent meg så hadde du innsett at den utalelsen der var helt på jordet.

 

Tolker det jeg leser jeg.

Tape i en eller annen hjemmesnekret grønn utførelse synes ikke jeg står i stil med den profilen som jeg skulle ønske Akam ville framstå.

 

Hvordan ville du ha tolket det?

 

Deg om det.

Hvis du leser det jeg skrev, så skrev jeg ikke om meg selv, men om hvordan jeg skulle ønske Akam framstår. Jeg tror, og ønsker at Akam vil framstå som et mer profesjonellt forum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...