Gå til innhold

windows media player henger maskinen

Anbefalte innlegg

det slår liksom aldri feil at det etter sekunder eller få minutter så henger maskinen når windows mediaplayer koser seg.

Har peltier og kjøleribber på grafikk kortet så dette går definitivt ikke varmt og vannkjøling på prosessor.

dette har vært et problem det siste halvåret (minst) med og uten overklokking selv etter formatering av partisjon som WinXP ligger på.

Bruker WinXP norsk Prof. sammen med Mediaplayer 9.0

seneste versjon av Bios til hovedkortet og utallige oppdateringer som winupdate finner etterhvert samt et program som heter BigFix som er et glimrende verktøy som føler "feil" og oppateringer til maskinen

Nå tar eg endelig steget med å spørre etter svar her inne siden eg absolut ikje klare å finne feilen selv.

noen som har et svar eller noe ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

etter endel formater og reinstallering av XP/WMP så har eg liksom ein sånnein liden følelse av at dette ikke nytter.

Det e jo jekla merkeligt då atte same feilen tar seg opp selv etter at WinXP gang på gang har blitt installer på en nyformatert harddisk..

lar være å installere WMP og alt funker greit.. helt fram til WMP plotseligt ein dag blir installert.. så kræsje sjiden.

derfor e eg liksom på leid itte et svar som kanskje har ein dypere løsning..

men.. me prøve igjen

Lenke til kommentar

henta ned WMP på ny og installerte denne..

Kjørte 3 videoklipp fra VG og trodde faktisk at det va fiksa nå..

helt til eg kjørte ein *.asx fil fra bangbus.com

så han an seg itte 3 sekunder..

den vanlige leksa liksom..

så.. då va det tilbake til tenkebenken

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...