DrHawkins Skrevet 21. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2010 vanntanken er alltid høyest oppe i settene. tror du folk som har sotte sammen disse ikke visste det eller??? tror du det er amatører som har satt det sammen??? der du har satt rød sirkel er bare festet til den veggen og ikke noe annet. det dekslet er sikekrt bare til noen skruer eller lignende som sagt så er ikke vannet i nærheten av veggene. veggene fungere som passiv kjøling til radiatorene... veggene toucher ikke vannet. det er kun 1 vanntank i den og den sitter høyest oppe. spør hvem som helst av eksperter påå vannkjøling så vil de si at vanntanken alltid sitter høyest oppe i systemet (folk kan seff legge den anderledes med custom sett men i følge eksperter på custom sett skal den høyest oppe og i komplette sett er den alltid plassert høyest oppe) Passive Cooling: Aluminum Side Channels sjekk specs linken The passive cooling feature is a unique idea whereby the water running through the unit fills up on one end in an aluminum tower and then runs across the top bridge spilling into the second aluminum tower. The spectacular visual display of this bridge through a translucent acrylic top is where the name Aquaduct is originated. An LED feature here also provides the addition of illumination to the water making it easy to see your flows. At the core of the active cooling performance is a triple 120mm fan radiator with a dual pass copper core. The radiator is equipped with three Airplex 120mm fans which are connected and powered by a built in Aquaero with LCD. her ser du forklaringen. de er ikke vanntanker fordi da hadde det ikke fungert slik som det står her @Romis sorry Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg har egentlig vært klar med hva jeg skal kjøpe i flere dager nå, og skjønner virkelig ikke hvorfor dere bumper denne tråden med krangelen deres. De eneste dere ødelegger for er de som har lagd ny tråd som blir oversett fordi min er på toppen. ( 25,000 kroner budsjett er jo også en ganske oppmerksomhetssyk tittel og, da. ) Jeg har ikke noe i mot at dere diskuterer det her, men det hadde vært bedre å diskutert den i den kalde kafeen, og ikke her. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 21. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) blabla Beklager å si det men du er på bærtur se nøye på bildet her -> ser du en O-ring der ? Denne er for å gjøre det tett mellom bunnplaten og sidekanalen som fungerer som vanntank. Mitt siste ord i denne saken! Videre diskusjon kan taes i den kalde kafeen! Om du vil diskutere dette mere drhawkins. Endret 21. juni 2010 av idleman_2 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 30. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2010 vanntanken er alltid høyest oppe i settene. tror du folk som har sotte sammen disse ikke visste det eller??? Du tar feil. Veldig feil. Men Dr. - kan ikke du ta deg en tur i kald-kafeen. Vi har ikke hatt noen friske diskusjoner det enda Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) vanntanken er alltid høyest oppe i settene. tror du folk som har sotte sammen disse ikke visste det eller??? Du tar feil. Veldig feil. Men Dr. - kan ikke du ta deg en tur i kald-kafeen. Vi har ikke hatt noen friske diskusjoner det enda Ifølge hans siste innlegg så er aqua et eller annet amatører siden de faktisk bruker aluminium i vannkretsen Snakker vel om å bli tatt med buksa nede på leggen Klarte ikke å styre meg Endret 2. juli 2010 av idleman_2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå