idleman_2 Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Så hva bør jeg gå for? Ble litt i tvil, her. Microplex har jo butikk i norge, og jeg slipper lang frakt tid og frakt kostnadder. Nåja... ser jo ikke ut som microplex har tingene på lager så da vil jeg tro ting går raskere ved å bestille fra butikk i utland som faktisk har disse på lager istedenfor å kjøpe 5970 skjermkort og vannblokk hver for seg kan du kjøpe powercolor sin LCS versjon der EK blokken er ferdig montert http://www.powercolor.com/us/techzone.asp?id=48 hmm rart at dette ikke er i sortimentet til nettbutikkene lenger... Endret 8. juni 2010 av idleman_2 Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 og du slipper ekstra moms utgifter jeg syns du bare skal handle fra microplex.no (komplett.no og multicom.no har og vannkjøling men kun sett og lite utvalg..ingen løse deler) jeg ville helt klart valgt settet jeg ga med 5970 blokk... jeg har sett på de andre settene og de mangler viftestyring, vanntilsettning og termisk pasta... det står ikke noe om det på det settet jeg la ut her som er det dyreste settet de har Du får en god kjøling med det og jeg garanterer deg at du ikke blir misføornøyd med det Dette settet er for deg som skal ha temperaturen ned så langt som mulig. Alle komponenter kommer fra "øverste hylle" og har høy kvalitet. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 takk, da tar jeg det fra Microplex. Har uansett sendt mail til de angående 360 radiatoren. Håper virkelig jeg har mulighet til å kjøpe settet med en 360 radiator uten å måtte betale for 240 radiatoren. Deilig med vanntilsettning og alt annet utstyr også. Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 bare hyggelig ja får håpe det går bra. kan sikkert spørre de angående vanntilsetninga og det au bare for sikkerhetskyld Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 hmm rart at dette ikke er i sortimentet til nettbutikkene lenger... Ett ord: streik Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 hmm rart at dette ikke er i sortimentet til nettbutikkene lenger... Ett ord: streik hvilken streik sikter du til ? Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 den store streiken som foregår/har foregått i norge de siste ukene Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Går sikkert an å henvende seg til innkjøpsavdelingen til netshop å spørre om de kan ta inn LCS modellen Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Tror dere disse komponentene blir utdatert innen August? Dvs at jeg bruker alt for mye på en pc som blir utdatert innen noen måneder? Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 absolutt ikke. denne holder minst 2 år. det er minimum. vil si den holder 3-4år.... men selvsagt det kommer helt ann på hvor mye du er avhengig å ha det nyeste og beste hele tida. spill kommer ikke til å forbedre seg så mye på 2-3år da mange spill er i produksjon og disse må slippes ut først før man kan begynne på de nye som blir mye bedre. og det tar noen år før de igjen kommer ut (hvor lang tid har de ikke brukt på crysis 2 for eksempel?) programmer omtrent samme så du har en god pc som holder til det alt i flere år Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Har jo tenkt til å klokke alt så mye som mulig og fortsatt holde systemet stabilt, så da holder den vel enda lengre, tenker jeg? Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Er bare litt betenkt over at du tar sjansen på å bestille noe på netshop/microplex siden de ikke har varene inne på lager, ubekreftet dato = veldig usikkert når det kommer, kan kanskje ta noen måneder i værste fall Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 Det er sant det at når det står ubekreftet så er det ubekreftet men det kommer helt ann på hvor mye de selger av slikt samt hvor fort produsenten produserer og sender til microplex. med apogee xt cpu vannblokken som de ikke har på lager så har den blitt utsatt fra 1 juni til 7 juni, og nå til 18 juni.. så det er en liten risk seff. men skal man kjøpe løse deler og få like bra i fra utlandet så havner man i samme prisklasse samt du har større problemer med service og lignende det er ikke ofte de utsetter datoer slik på den måten, jeg har iallefall ikke opplevd det mange noe særlig og jeg har bestilt en god del på ubekrefta datoer det er et valg man må ta selv (har man eventuelt tålmodighet eller ikke??) Lenke til kommentar
Romis Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Dere fikk ikke med dere at jeg skulle bestille delene i August, eller? Endret 9. juni 2010 av Romis Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 hehehe nei det har jeg oversett Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 Dere fikk ikke med dere at jeg skulle bestille delene i August, eller? Da foreslår jeg at du venter til august med å bestemme deg for hvilke komponenter du skal handle Lenke til kommentar
Romis Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 Dere fikk ikke med dere at jeg skulle bestille delene i August, eller? Da foreslår jeg at du venter til august med å bestemme deg for hvilke komponenter du skal handle Det er også derfor jeg skrev i første post at det kunne hende jeg endret delene innen august. Det står faktisk i første paragraf. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 Forrige gang jeg bestilte fra Netshop/microplex tok det 3 måneder Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 Går sikkert an å henvende seg til innkjøpsavdelingen til netshop å spørre om de kan ta inn LCS modellen Det har jeg gjort allerede, og svaret var at de ikke kommer til å ta inn denne modellen lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå