DewbacK Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Jeg har prøvd dette over og over igjen, og det samme problemet kommer hele tiden. Jeg innstallerer WarCraft 3, laster ned patch fra Battle Net og spiller, jeg starter spillet en gang til, og spiller, den 3 gangen jeg starter opp spillet, får jeg beskjed om å sette CD'en i CD-ROM'en, dette selv om den står i, jeg har prøvd å få tak i "no-cd crack" og ta ut og inn CD'en, men jeg får fortsatt samme erroren, noen som har noen gode tips ? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Håper ikke mange hjelper deg før du tar de vekk STYGGE capsene i topic, men hvilken stasjon legger du CDen i? WC3 liker bare én stasjon... Lenke til kommentar
DewbacK Skrevet 15. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2003 har bare en stasjon Lenke til kommentar
santaclaw Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Har hatt samme problem på 2 dataer. Og en venn har samme problem, på den ene dataen virker det i CD-brenneren men ikke i cd-rommen. Når jeg fikk det probleme så formaterte je maskinen og det virket etter det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå