AndersT2 Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Hei, jeg trenger litt hjelp, kan noen hjelpe meg å finne en codec jeg kan bruke for å avspill den nye "High Definision" versjonen av Terminator 2, som ligger på den nye T2 Extreme DVD. Fant en codec via TotalDVD.net, men når jeg skulle prøve den på PC nr 2, så funket den ikke, jeg kom ikke på nettet i det hele tatt (funket på Win 98 SE, men ikke XP). Noen som har løst dette problemet Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 har du prøvd en dvd spiller? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 15. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2003 selvfølgelig, ser aldri en film på PC, hjemmekinoen min er mange ganger bedre, men det hadde vært morsomt å se forskjellen, spesielt siden jeg er en T-fanatiker Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Prøvd dette? http://www.dvdarkivet.no/article.php?nid=1...=1009&type=news Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 15. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2003 det er den codec'edan jeg har prøvd, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå