Colamann Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Hei, PS3 konsollen min klarer av en eller annen grunn ikke å lese cd'er mer. Det var bare noen dager siden jeg sist brukte den og da fungerte alt bra, men nå registrerer den ikke engang når jeg setter inn cd'er . Har prøvd litt forskjellig sånn restore metoder og litt av hvert, men det ser ut som om det er noe galt med selve laseren. Problemet mitt er at jeg kjøpte den i USA for ca. 2 år siden, så jeg kan ikke akkurat levere den tilbake. Lurer på om det fins noen som reparer PS3 konsoller mot betaling og evt. hvor mye det vil koste å reparere eller skifte laser. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Snakker vi spesielt om CD'er her (med musikk på) eller om hvilke som helst av plater, dvs DVD-film, DVD-rom, BluRay (BD), Spill ?? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Hadde samme problem på min forrige ps3 (classic 60gb versjon). Viste seg at laseren var ødelagt, så jeg fikk ny konsoll når jeg sendte den inn på service. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Er vel Blu ray drevet som er gåent... Eller du KAN prøve å fikse det selv... http://community.eu.playstation.com/t5/PlayStation-3/PS3-vil-ikke-lese-av-Spill-eller-filmer-Reparer-det-SELV-guide/td-p/6546908 Endret 18. juni 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Colamann Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 Har allerede prøvd å fikse det selv med den metoden du linket til Lunatic, men det fikset dessverre ingenting. Tror jeg bare er nødt til å kjøpe ny PS3. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Kjøpe ny? send den inn til rep du. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Han kjøpte den i USA, så det blir nok litt vanskelig. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Er ikke vanskelig å levere den inn i Norge nei, gratis blir det ikke, men ikke umulig. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Har hørt at det ikke var mulig å levere den inn i Norge, men hvis det går så får TS se hvordan prisen bli for innlevering vs. kjøpe ny. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Hadde et lignende problem selv, men hadde heldigvis kjøpt på Elkjøp, så da fikk jeg hevet kjøpet og kjøpte en ny. Lenke til kommentar
p3zron Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 hei, jeg har akkuratt samme problem.. Er du sikker på at det er laseren som er gåen? Isåfall, hvor mye vil en ny "disk stasjon" koste, hvis jeg bestiller fra en plass og monterer selv? Og forsatt ingen som vet hva det koster å reparere??(har kjøpt ps3 fra person så har ingen garanti). Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Du har nå vel like mye garanti selv om du kjøper den privat? Sålenge garantien ikke er gått ut da såklart. Lenke til kommentar
p3zron Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Du har nå vel like mye garanti selv om du kjøper den privat? Sålenge garantien ikke er gått ut da såklart. Garantien røyk vell da jeg åpna den selv for å sjekke om noe var galt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå