MOO- Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Det avgjør saken, jeg må slutte å døgne, går jo helt i surr. Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Dere kan vel kanskje slutte å oppføre dere som unger og heller diskutere skikkelig om det som er relevant her. Ikke prøve å virke som dere absolutt kan mer enn den andre parten. Når saken gjelder, har dere rett begge to. Hva som er skjedd i dette tilfellet er uvisst, men det har nok noe med PSU å gjøre i å med at du har byttet ut og prøvd alt annet. Kanskje du skulle prøve med en annen PSU hvis du har mulighet? Med tanke på at han sier at PSU absolutt ikke kan være en mulighet, så er det vel ingen mulighet at vi begge har rett jeg sier ikke at psu absolutt ikke er en mulighet men jeg sier tvilsomt og jeg sier på grunnlag av de tingene du ramsa opp så tvilsomt men sier absolutt ikke absolutt ikke Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 Okay! Jeg fant et annet skjermkort (faktisk 3 stk liggende) PCI av XFX 6600GT. Jeg tok ut 4850 kortet mitt og kortet var steike varmt. Greide ikke å holde særlig lenge noen plasser og synes det luktet litt "varmt"/"svidd". Har ikke overclocket skjermkortet. Men så tok jeg da i det GT6600 kortet. Alt funket fint og jeg fikk installert Win 7 uten problemer. Nå har jeg brukt PCen i mange timer uten at den har frøset!smil Så da ser det ut til at skjermkortet var problemet! (Ganske rart at det skulle være problemet egentlig, det hadde jeg aldri trudd.) Så da fikk jeg løst dette kjedelige problemet! Og takk for all hjelp jeg har fått;) I appreciate it! Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 så da var det varmeproblemer alikavel da. du som sa at alt av temps var greit vi sa i starten at det hørtes ut som varmeproblemer bra du fant utav det iallefall Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 Trodde tempsene var grei. Tenkte ALDRI på at det var varmeproblemer.. Beklager. Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 det går så bra så bra du fikk det i orden iallefall Lenke til kommentar
Lami Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Ehm.. Jeg sendte det jeg trodde var ødelagt, nemlig skjermkortet inn til komplett.no, nå har dem testet kortet i over 1 dag uten noen problemer! Så da ble det gebyr på 500,- på noe jeg trodde var ødelagt:( Men når har jeg fått nytt skjermkort (5850) så.. Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 ok, har du noen problemer med pc`en din da? hvis ikke så tilsier det at det var noe med det skjermkortet og ifølge det som har blitt sakt i denne tråden så var det temps Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå