kristoly Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Lurer på om noen har opplevd lignende. For det første, etter oppdatering virker Desire til å være tregere i 3G nettet, har sjekket hastighet med speed test, og klokker rundt 1mbit +/-, så ikke noe feil der, bare surfingen som går merkelig tregere. Videre, opplever at noen sider, dette gjelder stort sett ikke med wifi men kun 3g, ikke åpnes korrekt. www.amobil.no blir feks www.amobil.no/www.amobil.no, dermed får jeg ikke opp forsiden. Touch siden til fb funger heller ikke over annet en wifi lengre. Noen som har opplevd lignende, eventuelle fikz? Lenke til kommentar
osmano Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Lurer på om noen har opplevd lignende. For det første, etter oppdatering virker Desire til å være tregere i 3G nettet, har sjekket hastighet med speed test, og klokker rundt 1mbit +/-, så ikke noe feil der, bare surfingen som går merkelig tregere. Videre, opplever at noen sider, dette gjelder stort sett ikke med wifi men kun 3g, ikke åpnes korrekt. www.amobil.no blir feks www.amobil.no/www.amobil.no, dermed får jeg ikke opp forsiden. Touch siden til fb funger heller ikke over annet en wifi lengre. Noen som har opplevd lignende, eventuelle fikz? Bruker du den innebygde nettleseren? Jeg bruker Dolphin HD. Alt funker fint med den Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Har samme problemet på min HTC Hero, på de samme sidene du nevner, Gjelder forøvrige hele HW nettverket for min del. Fungerer ikke med den innebygde nettleseren, men med opera så fungerer det fint. men endel applikasjoner som bruker den innebygde browseren fungerer ikke. Prøvd både soft og hard reset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå