jokerdude94 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 eksamen den kalde krigen noen som har noe powerpoint ellerno?? trenger litt hjelp'as blir glad for alle innlegg Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 heisann.. Fikk selv den kalde krigen idag (faenskapens fitte streike, halve klassen slapp). Tenker selv å starte nå, enten ved å finne en ferdiglaget poweroint på nettet, forså og endre litt på den slik at den blir litt mer som jeg hadde tenkt. Si ifra om du kommer over noen gode ferdiglagede Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Her er det noen som kan gå på en smell, tror jeg... Sensorer er ikke dumme, så å satse på å gjøre minimale endringer på "ferdiglagede" er risikabelt. Bruk heller det du kan (og det kan du lese enten som en moralpreken eller som et praktisk råd om hvordan å unngå stryk pga. plagiering, avhengig av hvordan du ser på ting). Lenke til kommentar
El Guaje Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Det dere gjør er å søke på "Den kalde krigen powerpoint" på google Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Det dere gjør er å søke på "Den kalde krigen powerpoint" på google Så får dere kanskje 3. Lenke til kommentar
jokerdude94 Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 heisann.. Fikk selv den kalde krigen idag (faenskapens fitte streike, halve klassen slapp). Tenker selv å starte nå, enten ved å finne en ferdiglaget poweroint på nettet, forså og endre litt på den slik at den blir litt mer som jeg hadde tenkt. Si ifra om du kommer over noen gode ferdiglagede Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Heisann igjen. Noen som vet hvordan den kalde krigen har påvirket dagens samfunn? Skal ha eksamen om 9 timer, så setter pris på raske svar. Tenkte jeg skulle være litt smart, og putte noe ala det på powerpointen og utdype det litt. Takker for svar! Lykke til på eksamen Jokerdude94! Lenke til kommentar
Vinkelsliperen Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Heisann igjen. Noen som vet hvordan den kalde krigen har påvirket dagens samfunn? Skal ha eksamen om 9 timer, så setter pris på raske svar. Tenkte jeg skulle være litt smart, og putte noe ala det på powerpointen og utdype det litt. Takker for svar! Lykke til på eksamen Jokerdude94! korea krigen som var under den kalde krigen endte med at nord korea som ble støttet av sovjet ble et stengt land (kommunistisk) mens sør ble støttet av USA ble en kapitalistisk land les litt om cuba. det er jo en slags handelsblokkade mellom cuba og USA. som er følger av den kalde krigen . Endret 9. juni 2010 av Vinkelsliperen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå