sunh Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Ja, som overskriften sier, så vil ikke championship fungere. Der det står Loading shakedown day kommer jeg ikke videre. Skriften rekker så vidt å fade så jeg ser hva det står, og der stopper det, så jeg må dra en ctrl-alt-del. Noen som vet om en løsning på dette problemet? Jeg har venta noen dager på patch før jeg posta dette, men det ser ikke ut til at det kommer noe patch med det første. Forøvrig fungerer det å kjøre en og en stage, men det blir litt kjedelig i lengden. Dette inneholder kassa mi, om det er til hjelp: msi kt3 ultra aru, xp 1900+, 512 MB DDR 333mhz twinmos og gainward ti4200@~4400. Har nyeste offisielle via 4in1, detonator og audigy-driver... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Enkleste og beste løsning: "Reinstall" Videre kan du jo f.eks. avslutte alle programmer som går i bakgrunnen og prøve på nytt. Etter dette kan du prøve en vanlig crack også til spillet, men det er kun hvis du ikke finner patch. Sjekk www.gamecopyworld.com etter crack, evt. patch, for det husker jeg ikke om de hadde... Og: Lykke til! Lenke til kommentar
sunh Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 Nå har codemasters oppdatert FAQen sin til CMR3, ikke noe for tidlig det 3 dager etter at spillet kom ut.. Sikkert mange som har irritert seg grønne over at de ikke får starta spillet osv... Her er ihvertfall FAQen: http://www.codemasters.com/support/faqs.ph...php?gameid=1151 Som det står i FAQen måtte jeg skru av vsync for at championship...... Hvem skulle tro DET var feilen? :-? edit: zalo, takk for svar uansett Lenke til kommentar
DevN Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Aha, akkurat det jeg kom på etterpå... V-sync var problemet ja... Jeg tenkte nok at du kom til å finne det ut etterhvert, så gidda ikke skrive det. Men som sagt, jeg visste det hele tiden... Bare hyggelig å prøve å hjelpe da... Lenke til kommentar
sunh Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 Viktig å få fram at du visste det hele tiden skjønner jeg. ...merkelig at du ikke tok det med i innlegget ditt da. Det var jo så fullt av andre gode og avanserte tips som var klin steike hakka umulig å tenke seg til å prøve på egenhånd. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Ok da, du vinner, jeg visste det ikke... Men hadde garantert visst det hvis jeg spilte spillet selv... Nei, det er en annen sak, hadde nok neppe funnet ut at noe sånt ( :o ) kunne forårsake det... Eneste spill jeg spiller for tiden er Counter-Strike... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå