fjarle Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Dette sier Telenor og Netcom om gårsdagens lansering. Les mer Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Blir interessant å se hva de gjør når hele verden vet at prisene er helt lik som 3GS i sin tid. Kjenner jeg de rett skal de melke dette og starter med å flå forbrukeren. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Vel, Norge skulle jo egentlig få i Juli i fjor, vi vet jo hva som skjedde da. Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Thomas: Synes å huske at den kom 31. juli. Tar jeg feil? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Thomas: Synes å huske at den kom 31. juli. Tar jeg feil? Stemmer det. Jeg fikk min helt i begynnelsen av august, fra Telenor sin nettbutikk. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Beklager, da var det jeg som husket feil, mente det var i begynnelsen av August. Men den ble fremdeles forsinket, i begynnelsen sa de 7.juli eller noe. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Vel, Norge skulle jo egentlig få i Juli i fjor, vi vet jo hva som skjedde da. De som hadde øynene åpne fikk en av de tusen som kom til landet? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Fra Telenors leir forteller informasjonssjef Atle Lessum at de vet av erfaring at deres kunder vil være svært interessert i. Interessert i ... ? Er det noen som har en formening om hva som er best av IPS og amoled? Har jeg rett i at IPS har bedre farger, mens amoled har bedre kontrast? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 De som vil uttale seg om hvorvidt iPhone 4 er noe tess eller ikke kan gjøre det i de trådene som handler om selve telefonen. Denne tråden handler om når iPhone 4 kommer til Norge, og det gjør den nok etterhvert uansett hva enkelte av dere synes om den. En post er slettet. Reaksjoner tas på PM, ikke her i tråden. Geir Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Fra Telenors leir forteller informasjonssjef Atle Lessum at de vet av erfaring at deres kunder vil være svært interessert i. Interessert i ... ? Er det noen som har en formening om hva som er best av IPS og amoled? Har jeg rett i at IPS har bedre farger, mens amoled har bedre kontrast? IPS er godt for innsynsvinkel og faktisk farge. IPS fører ofte med seg dårligere responstid. Søk det opp på Wiki! Super-Amoled som Samsung kjører nå på Wave er mer eller mindre flawless, mens amoled er litt svakt i direkte sollys (dog fantastisk ellers!) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 For the record så kan jeg jo nevne at Engadget synes skjermen var den beste mobilskjermen de noensinne hadde sett. Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hvordan blir det med Facetime her i landet da? Kan man bruke den over 3G, eller er wifi-only en global restriksjon? Lenke til kommentar
Noble Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hvilken pris forventes det? For første gang er jeg interresert i telefonen fra Apple, ser ut til at de har gjort en meget bra jobb! Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Prisene er vel de samme som dagens modeller, så da blit der vel 6000kr. Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Interessert i ... ? Er det noen som har en formening om hva som er best av IPS og amoled? Har jeg rett i at IPS har bedre farger, mens amoled har bedre kontrast? IPS sliter ihvertfall utendørs sammenlignet med Pixel QI, men det gjør amoled også etter mine erfaringer. http://gizmodo.com/5552319/ipad-screen-versus-pixel-qi-in-daylight-its-not-even-close Endret 9. juni 2010 av hvakrg Lenke til kommentar
Gorato Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Selv er jeg Androidtilhenger, men Iphone 4 virker litt spennende. Om ikke HTC kommer med skikkelig modell i løpet av sommeren kan det se ut som det kan bli et bud eller to på Ebay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg