Knife Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Kan noen svare på spørsmålet: Hvordan kan andre "se" kjærlighet? Hvis noen har litt følelser får hverandre, hvordan kan andre personer "se" at dem har fælelser for hverandre? Har liksom ikke forstått helt hvordan noen skjønner det når noen har noe på gang. Som HValder skriver. Du kan se det på kroppspråket, to forelsket par vil ofte ha øyenkontakt og følge hverandres kroppspråk. Det er utrolig mye som forteller om man er interesert, hvordan du står, øynene, håndbevgelser, tonenivå, ansiktutrykk (rødme.. ) osv.. Et sterkt signal er å blotte for hverandre. Dette er egentlig veldig vanlig å gjøre, man står 45vinkel mot hverandre når man snakker. Og legger du merke til andre detjaler som rødme (ikke nødvendigvis fjeset) og nærkontakt. Er det et sikkert tegn på at de ellers er gode venner eller har noe på gang. Men dette har egentlig underbevistheten i sjak hele tiden. Alle dyr vet at forsiden av kroppen er den mest sårbare delen av kroppen. Begga beina plantet ned, tærene mot deg, utvidet pupiller, øyenkontakt og rødme på ansiket/eller hendene. Så har du et sikkert signal på at hun synes at du er tiltrekkende. HValder: Mye som er unormalt her i verden. Endret 8. juni 2010 av Pijus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Jeg har kommet opp i norsk til muntlig eksamen og fikk tema kjærlighet. Jeg har noen spørsmål om kjærlighet jeg gjerne vil ha svar på. Hvordan kan andre "se" kjærlighet? Hvis noen har litt følelser får hverandre, hvordan kan andre personer "se" at dem har fælelser for hverandre? På noen er det rimelig enkelt å se, mens andre er helt lukket. Når man får følelsene blir man mer interressert i den personen. For de enkle er det bare at de utstråler det kjempe mye. De henger ofte med den personen, sender meldinger, osv. Smiler ofte og kommer med lett humor for å få den personen til å bli mer interressert i det h*n har å si Noen ender også med å stirre på den personen, til og med sikle. ( sett det med mine egne øyne ). Dette kan være lette måter å se det på. De som er lukket er nesten umulig og se det på. Alle mennesker er forskjellig og viser ting på forskjellige måter. Finnes ingen konkrete svar her, bare mer brukte ting enn andre. Hvertfall mitt syn på saken, sikker mye som ikke stemmer for dere. Edit: Dette er mer fokusert på ungdomsstid: 7 klasse og til videregående er ferdig :/? Endret 8. juni 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Knife Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg har kommet opp i norsk til muntlig eksamen og fikk tema kjærlighet. Jeg har noen spørsmål om kjærlighet jeg gjerne vil ha svar på. Hvordan kan andre "se" kjærlighet? Hvis noen har litt følelser får hverandre, hvordan kan andre personer "se" at dem har fælelser for hverandre? På noen er det rimelig enkelt å se, mens andre er helt lukket. Når man får følelsene blir man mer interressert i den personen. For de enkle er det bare at de utstråler det kjempe mye. De henger ofte med den personen, sender meldinger, osv. Smiler ofte og kommer med lett humor for å få den personen til å bli mer interressert i det h*n har å si Noen ender også med å stirre på den personen, ikke alltid like bra. Dette kan være lette måter å se det på. De som er lukket er nesten umulig og se det på. Alle mennesker er forskjellig og viser ting på forskjellige måter. Finnes ingen konkrete svar her, bare mer brukte ting enn andre. Vil dog å merke at personen "åpner" opp kroppspråket når han/hun er interesert i en person. Personer som er lukket er like lett å se det på, kroppspråket er nøkkelen. At de ikke sier noe trenger ikke å si noe, du ser fort om du får noen uskyldige blikk der og da. Så langt ifra umulig. Uansett så avslører øynene alt du tenker på uansett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Hadde en dyster gutt i klassen som likte en jente, han hadde likt hun i tre måneder uten at noen hadde peiling. Alt var som vanlig, han satt og spilte på mobilen sin og hørte på musikk i timene. Vanskelig og lese hans kroppspråk! Det som hendte var at moren kom og sa det til hun Ikke bra greier, han hadde visst snakket bare om hun hjemme Endret 8. juni 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Knife Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Asosiale drittunger som tror at de kan få alt hånd i hånd uten å gjøre noe. Føler jeg tiltrekking fra det motsatte kjønn så er jeg på sporet på en gang, sender både sexy blikk og prøver å starte i gang i en samtale. Dette minner meg faktisk om en kamerat av meg. Jeg og han likte samme jente (2 år siden). Jeg viste heller ingenting om det og hadde ikke så mye peillling på mennesket afferd den gangen. Tenker jeg tilbake så var det rimlig enkelt å se om han likte hun. Han snakket ikke med hun, men var veldig nærmt hun til tider. Ofte pulten bak eller på siden. Altså i klasserommet satt han veldig nærmt hun og i friminuttene var det et par blikk. Ingen som la merke til noe, og jeg som vanlig gikk rett i action og inventerte hun ut. Noe som førte til at kameraten min gikk i tårer når han hørte at jeg inventerte henne ut på date. Da gikk alt opp for meg. Det er bare om å legge merke til de små detjalene andre folk ikke legger merke til. Kanskje ikke engang personen vet hvordan han har hendene når han er nærheten av den han liker. Han vet heller ikke at hendene er kok varme og røde når jenten han liker snur seg bort og ser på han. Endret 8. juni 2010 av Pijus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Asosiale drittunger som tror at de kan få alt hånd i hånd uten å gjøre noe. Føler jeg tiltrekking fra det motsatte kjønn så er jeg på sporet på en gang, sender både sexy blikk og prøver å starte i gang i en samtale. Dette minner meg faktisk om en kamerat av meg. Jeg og han likte samme jente (2 år siden). Jeg viste heller ingenting om det og hadde ikke så mye peillling på mennesket afferd den gangen. Tenker jeg tilbake så var det rimlig enkelt å se om han likte hun. Han snakket ikke med hun, men var veldig nærmt hun til tider. Ofte pulten bak eller på siden. Altså i klasserommet satt han veldig nærmt hun og i friminuttene var det et par blikk. Ingen som la merke til noe, og jeg som vanlig gikk rett i action og inventerte hun ut. Noe som førte til at kameraten min gikk i tårer når han hørte at jeg inventerte henne ut på date. Da gikk alt opp for meg. Det er bare om å legge merke til de små detjalene andre folk ikke legger merke til. Kanskje ikke engang personen vet hvordan han har hendene når han er nærheten av den han liker. Han vet heller ikke at hendene er kok varme og røde når jenten han liker snur seg bort og ser på han. Føler meg ganske lik deg i atferd :! Og nesten det samme har skjedd med meg, bare at han ble avisst uten at jeg visste det, og når han fikk vite at jeg var sammen med den jenta, klikket det helt for han. Er ikke venn med han lenger, sier litt. Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Woow, tusen takk for gode svar Pijus og Bluewaffle96 bra det er noen her med erfaring Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Personlig så mener jeg kjærlighet er når man ønsker det beste for noen. I så stor grad at man vil gi av seg selv for at denne personen skal ha det bra. Og i enkelte tilfeller gi så mye at man selv taper på det. Altså: Uselvisk mål om at den andre skal ha det bra. Uten å vente noe tilbake. (Men man kan jo håpe) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå