Kreegah Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (vet ikke om det passer å poste her jeg) Hei, jeg er en webdesigner (på hobbybasis) og har hatt eget domene hos One.com i over 9år. Jeg er ofte inne på domenet mitt og laster opp nye testsider o.l, og det har fungert greit i LAAAANG tid. Men på lørdag så oppdaget jeg noe rart: Da jeg skulle laste opp en Wordpress side på domenet mitt, fikk jeg mange time-outs osv under installasjonen. Jeg har hatt opptil 4 Wordpress sider på domenet mitt samtidig tidligere. Jeg kontaktet One.com for å høre om de hadde noe maintenance, men det viste seg at de ikke så noen problemer i det hele tatt på siden min. ingen time-outs e.l De testet igjennom alle index.html sider jeg hadde på domenet. Men når jeg laster inn en eldgammel enkel side på domenet mitt som ikke er større enn 102kb TOTALT så klarer ikke maskinen min å hente alle bilder fra siden. Men dette har den klart tidligere. Har ikke gjort noen endringer på maskinen Hardware. Her ser dere hvordan en side ser ut fra min nettleser på min server. Jeg la inn diverse nettlesere for ca en uke siden, men de er nå avinstallert i tilfelle det var en mess-up de imellom. Problemet består endog. Dette er ett virkelig stort problem for meg, siden jeg er avhenging av å kunne se sidene jeg laster opp før kundene får se de. Er det Noen der ute som kan ane hva som har skjedd? Win 7 NOD32 antivirus Mozilla Firefox FlashFxp Dreamweaver har Telenors Zyxel Multimodem p2602HWT og D-link Dir-635. ( er ikke gjort noen endringer manuelt på disse siden januar.) Mvh Kreegah Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Bruker du adblock eller noe annet som sperrer for bildene dine ? Virker fint her hos meg. Lenke til kommentar
exlexx Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 hei, jeg hadde samme problem på one.com, All grafikk liksom forsvant(dukket opp igjen og forsvant) Dette begynte for ca 1 uke siden. Jeg sendte mail til support, og de har nå overflyttet domenet mitt til en annen server. Virker som om det fungerer greit nå, men kan ikke si noe sikkert, da det bare har vært noen få timer. Så anbefaler deg å prøve supporten dems Lenke til kommentar
Kreegah Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Takk for tilbakemeldinger. Greia er jo den at jeg ikke har noen andre innstillinger på maskinen min, ingen adblocker e.l. Bare at domenet mitt ikke vises skikkelig fra min PC, jeg ser alle andre sider 100% tilogmed andre sider som er hostet på One.com. Har snakket med supporten ved One.com 4 ganger siden lørdag. Men ingen har tilbudt meg å flytte domenet til en av de andre serverene deres. Får sende en beskjed og se om det funker. Takk exlexx! Så får vi se om det går da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå