Gå til innhold

ATI rAEDON 9500PR?TRENGER HJELP

zargo

Anbefalte innlegg

hEI

jEG HAR LESTE MANGE GANGER NÅ PM OG GJØRE 9500PRO TIL 9700PRO.

jEG HAR SELV EN C3D 9500PRO.

dET SOMER PROBLEMET ER AT FLESTE GAGENE HAR SVART TIL ANDRE FOLKENE ER VANSKILIG OG FØLGE. KANSKJE DET ER JEG SOM ER DUM :lol:

dERE SNAKKER OM WARP BIOSEN. HVILKEN SAKL JEG BRUKE DET ER MANGE DER?

kAN NOEN FORTELLE MEG DETALJERT HVORDAN MAN MODDER SKJERMKORTET?

ENE METODEN MED OG OPPDATERE BIOSEN ELLER MED RIVATUNER?

FOR LENGE SIDEN FANT JEG EN LINK AV DERE FOLKENS AT DET SÅ DETALJERT HVORDAN MAN SKULLE BRUKE RIVATUNER OG DET STO PÅ NORSK.

EN ANNEN TING ER AT MANGE AV LINKENE DERE GIR SOM FORKLARER HVORDAN MAN GJØR DETTE ER PÅ ENGELS :( ER IKKE SÅ FLINK I ENGELSK JEG IHVERTFLL.

jEG PRØVER IKKE LEKE SMART SÅ DERE VET DET :D

hÅPER PÅ SVAR FRA DERE FOLKENS

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror (hvis jeg husker riktig da) at man måtte ha den " gamle" utgaven av radeon 9500 pro for å kunne modde den til en 9700( non pro?) det har seg slik at de brukte pcb til 9700 men "stengt" noen piplines eller noe sånt (husker ikke så gått). Den "gamle" pcb (kortet!) hadde ram-brikkene i L - form og var sent ut i VELDIG begrenset antall!!!! :-?

Det kan gått hende at jeg har helt ut på jorde med dette ( jeg hadde en artikkel liggende rundt her et sted , men ser ut til å ha sletta den, darn!) :D , i så fall .....jaja! :oops:

Lenke til kommentar

For siste gang: Ati Radeon 9500pro kan IKKE moddes til noe annet enn Ati Radeon 9500pro. Det fantes en del 9500 (non-pro) som ved hjelp av andre drivere (soft-mod) kunne gjøres om til 9700 (non-pro), men det skal mye til for å få tak i et slik et kort idag.

Lenke til kommentar
Jeg tror (hvis jeg husker riktig da) at man måtte ha den " gamle" utgaven av radeon 9500 pro for å kunne modde den til en 9700( non pro?) det har seg slik at de brukte pcb til 9700 men "stengt" noen piplines eller noe sånt

9500 pro har 8 pipelines originalt.

9500 non-pro har 4, men 4 til som er stengt - disse kan man åpne ved hjelp av en "softmod".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...