zargo Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 hEI jEG HAR LESTE MANGE GANGER NÅ PM OG GJØRE 9500PRO TIL 9700PRO. jEG HAR SELV EN C3D 9500PRO. dET SOMER PROBLEMET ER AT FLESTE GAGENE HAR SVART TIL ANDRE FOLKENE ER VANSKILIG OG FØLGE. KANSKJE DET ER JEG SOM ER DUM dERE SNAKKER OM WARP BIOSEN. HVILKEN SAKL JEG BRUKE DET ER MANGE DER? kAN NOEN FORTELLE MEG DETALJERT HVORDAN MAN MODDER SKJERMKORTET? ENE METODEN MED OG OPPDATERE BIOSEN ELLER MED RIVATUNER? FOR LENGE SIDEN FANT JEG EN LINK AV DERE FOLKENS AT DET SÅ DETALJERT HVORDAN MAN SKULLE BRUKE RIVATUNER OG DET STO PÅ NORSK. EN ANNEN TING ER AT MANGE AV LINKENE DERE GIR SOM FORKLARER HVORDAN MAN GJØR DETTE ER PÅ ENGELS ER IKKE SÅ FLINK I ENGELSK JEG IHVERTFLL. jEG PRØVER IKKE LEKE SMART SÅ DERE VET DET hÅPER PÅ SVAR FRA DERE FOLKENS Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Caps Lock 9500 PRO kan ikke moddes Lenke til kommentar
bkak Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 9500 pro kan ikke moddes til noe, bare de gamle 9500 np som kunne moddes. Denne tråden er så godt som stengt. Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Første post... mistenkelig... Pro kan forresten ikke moddes til noe. Lenke til kommentar
zargo Skrevet 15. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2003 er dere sikker på det! jeg har selv lest at det går da? Det eneste jeg har hørt er at det var noen få som bare funket. dere kan se her http://www.hardware.no/tester/skjermkort/c...pro/index8.html kan dere hjelpe meg nå eller? Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Du kan legge inn ny bios og overklokke kortet. Det er ikke det samme som å (soft)-modde det til noe annet. Lurer du på hvordan du skal gjøre det er det bare å lese den testen du linkte til. Lenke til kommentar
sun360 Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg tror (hvis jeg husker riktig da) at man måtte ha den " gamle" utgaven av radeon 9500 pro for å kunne modde den til en 9700( non pro?) det har seg slik at de brukte pcb til 9700 men "stengt" noen piplines eller noe sånt (husker ikke så gått). Den "gamle" pcb (kortet!) hadde ram-brikkene i L - form og var sent ut i VELDIG begrenset antall!!!! :-? Det kan gått hende at jeg har helt ut på jorde med dette ( jeg hadde en artikkel liggende rundt her et sted , men ser ut til å ha sletta den, darn!) , i så fall .....jaja! :oops: Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 For siste gang: Ati Radeon 9500pro kan IKKE moddes til noe annet enn Ati Radeon 9500pro. Det fantes en del 9500 (non-pro) som ved hjelp av andre drivere (soft-mod) kunne gjøres om til 9700 (non-pro), men det skal mye til for å få tak i et slik et kort idag. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg tror (hvis jeg husker riktig da) at man måtte ha den " gamle" utgaven av radeon 9500 pro for å kunne modde den til en 9700( non pro?) det har seg slik at de brukte pcb til 9700 men "stengt" noen piplines eller noe sånt 9500 pro har 8 pipelines originalt. 9500 non-pro har 4, men 4 til som er stengt - disse kan man åpne ved hjelp av en "softmod". Lenke til kommentar
zargo Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 greit takk skal dere ha for svarene! sorry for at jeg er dum da, trodde det gikk an sorry hvilken bios oppdatering skal jeg bruke? Dere sa warp11,men der er det mange forskjellige bioser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå