knut Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Computex er over, men Taipei tyter fortsatt over av elektronikk i alle former. Les mer Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 "Faen skjermkortet daua. *går på hjørnet og kjøper nytt*" Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Kul artikkel, gjerne mer av sånt når dere er på tur =) Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 er vell ikke usansynlig at det er like mye priskrig i den gata som det er i hele nettbutikk-norge. Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 hehe, lite datafikserte de er der borte da Må si det var en av de bedre artiklene jeg har lest på lenge! Herlig Hardware.no! Lenke til kommentar
MariusOX Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Det hadde vært så mye enklere om man kunne gjort som Mikkel sier:D savner den tida Elkjøp ol faktisk hadde skjermkort, ram, osv i hyllene.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Ja. PSU'en min døde for en tid siden. Og det tok meg 5 dager for å få ny... Tenk da. Om jeg den dagen den døde bare kunne forlatt leiligheten i en liten time og komme hjem med ny PSU. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Skulle ønske det var slike kjøpesentre her også. Endret 8. juni 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Helt enig! Endret 8. juni 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Artig artikkel, jeg får tårer i øya av bare tanken på daglig tilgang til et sånt eldorado. Tydelig at Norge er styrt av kvinnfolk, her er det jo knapt noe annet enn klesbutikker å finne. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Med de prisene dere har tatt eksempel fra, så viser det at Norge slettes ikke er dyrt på hardware i det heletatt. ~ Mortis Lenke til kommentar
Dudeson Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 heldige javlar,noe anna enn det svindyre pisset vi får servert hos lokale pusher :!: Lenke til kommentar
oddi Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Hadde vært fantastisk med slik tilgjengelighet Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Wow! Der kunne jeg gått i timevis! Nei, dagevis(ukevis)! Var det elektronikk komponenter som motstander, IC kretser osv jeg så i den ene butikken?! All den hardwaren! Pengene hadde ivertfall blitt svidd av ganske raskt uansett om det var i elektronikkbutikken eller PC butikkene! Dere er i paradis!!! Jeg som trodde Clas Olhson og Komplett var rått! Dit skal jeg flytte! Endret 8. juni 2010 av stianaarskaug Lenke til kommentar
Shagma Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Artig, jeg var i Shanghai og der har de omtrent det samme opplegget. Men det er lurt å passe litt på når man er på slike steder. Jeg fikk høre at det var vanlig å strippe alt av accessories på for eks. Iphone og selge alt dette utenom. Med i Iphone esken kan man altså risikere å få det meste i fake utgave, inkl. earplugs, batteri, minnekort etc. Deretter selges de originale tingene utenom for en høyere pris... Endret 8. juni 2010 av Shagma Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Smooth skjorte, Rolf! Tror forøvrig jeg har funnet neste destinasjonssted for tur.. Må innom der en gang. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Intel i5 750 koster 6040 NT$, 1249 kr. I følge prisguiden kan man finne samme produkt for 1490 kr. i7 980X har en pris på 34300 NT$, 7036 kr. her til lands må man ut med 8097 kr. Synes egentlig det var svært lite å spare, særlig med tanke på at Taiwan har 5% moms, mens vi har 25% moms. Trekker man fra moms er faktisk i7-en 200-300 kr billigere i Norge. Men utfra min erfaring med asiatiske elektrobutikker i bl.a. Kuala Lumpur og Singapore er det mulig å prute ned prisen litt... Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Damn! Dageligvarebutikker jo! Bare at man bytter ut dageligvarer med prosessorer og skjermkort. Ikke akkurat amish! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå