Gå til innhold

hva er det beste spillet å kødde på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte å kødde i Black&White.. Ta opp et par smårollinger, sette de på toppen av en sånn stoooor stein... hvor de ikke kunne komme ned igjen...

Pælme de 500 meter... i et tak, eller ut i sjøen.. hehe.. bare mest mulig faenskap, rett og slett...

Hmmm.. det var vel på TG01 ja.. om jeg ikke husker helt feil..

Lenke til kommentar
Postal 2 er lagd kun for kødd. Selv likte jeg ikke spillet, bare dritt spør du meg.. Men om du vil kødde og herje og gjøre helt syke ting er det sikkert verdt å prøve :p

Det er ikke spillet som er voldelig.. Det er du

Hvem er det som er voldelig?!

Jeg oppfattet :

" Spillet er lagd kun for kødd "

" jeg likte ikke spillet "

" Hvis man vil herje og kødde er det sikkert verdt å prøve det"

:shrug:

Lenke til kommentar
(...)

Jeg oppfattet :

Du oppfattet nok feil.

Tipper det var ment slik:

"Det er ikke spillet som er voldelig.. Det er du" - som i:

Det er ikke pistolen som dreper, men mennesket som trekker av.

Lenke til kommentar
(...)

Jeg oppfattet :

Du oppfattet nok feil.

Tipper det var ment slik:

"Det er ikke spillet som er voldelig.. Det er du" - som i:

Det er ikke pistolen som dreper, men mennesket som trekker av.

kjenner jeg min gode venn kyllingvippen så er det d han mener ja... 8)

hehe den gutten har en genial måte å tenke på... :woot:

Lenke til kommentar

spåkoder på GTA er moro...

etter å ha klart så å si alt som er å klare lagret eg savingen dobbelt slik at eg kan bedrive juks på den andre uten å ødelegge heile dritten.

Alle GTA spillene finnest det utallige måter å finne moro på...hopping med Superbike på GTA1....hæren på GTA2...Rhino og Racingsykkel på VC...

Spiller også litt GTA1 på LAN...det er kult å ha ein motstander som kan gi litt motstand...ikkje bare de som er på spillet med altfor masse healtharmor.

GTA spilla er jo geniale vist du har litt fantasi..

:yes::yes::yes: så sant så sant...eg hadde det utrolig moro med GTA1 demoen leeenge...15 minutter trur eg det var. Også kunne eg få Tanks....det var store tider....

Spill var morsommere før.

Lenke til kommentar

Operation Flashpoint er morro i multiplayer (på lan riktignok).. Det verste/beste er at man trenger ikkje vere meir enn 2 for å ha det gøy der :D

Har laga en fet map, med 2 playable personer på, den eine er sivil, og den andre er en soldat. Dei står på kver si side av rullebana på Nogova (nye øya i Resistance). I lag med han sivile står det en haug av kliss like folk, og det er opp til soldaten å drepe spiller#2 på færrest mulig drepte sivile :D

I tillegg er det masse kjøretøy i lag med soldaten, så vist du er god kan du som sivil stikke av , og kjøre til andre enden av øya før du røper deg :D

Lenke til kommentar

Det er gøy å kødde rundt i halo, siden det er såpass bra fysikkmotor (som tidligere nevnt) er det utrolig hva man kan finne på... Hvis man går på en dedikert fanside som HBO kan man finne oppskrifter på masse "eksperimentielle" ting man kan gjøre...

Lenke til kommentar

Operation flashpoint, HELT enig!

Man kan f.eks. slenge 200-300 satchel-charges og så detonere under en hel konvoi (tanksene blir blåst ut av mappet og faller ofte ned LANGT LANGT unna (jeg HAR faktisk lett etter det med en kompis, vi kjeda oss).

Man kan bare leke seg litt med en OICW i en klynge på 200-300 folk.. se hvor fort du kan ta dem ut :lol:

man kan kjøre båt, ha helikopterfights, man kan kjøre drabant og man har muligheten til å konfigurere spillet så til de grader.. bl.a. kan man bytte om konfiggene til de forskjellige modellene og enhetene (man kan da plutselig -fly- med drabanten, man kan kjøre -båt- med helikopteret o.s.v.. tvers i gjennom et helt genialt spill...

Alle spill skulle kunne tweakes på den måten!

--alexio

Lenke til kommentar

BF1942 er morsomt ja, men hvordan kan folk glemme Enter the matrix, morsomt å ta en match der før en legger seg.

og Jedi Knight 2 : Jedi Outcast, morsomt å skrive i konsoll -> g_realisticsaber 1, sånn at du kan kappe av foter og armer på folk osv. deretter spawner du masse stormtroopere og reborn's og dreper alle :evil::D:D (syke mann)

Lenke til kommentar
Operation flashpoint, HELT enig!

Man kan f.eks. slenge 200-300 satchel-charges og så detonere under en hel konvoi (tanksene blir blåst ut av mappet og faller ofte ned LANGT LANGT unna (jeg HAR faktisk lett etter det med en kompis, vi kjeda oss).

Man kan bare leke seg litt med en OICW i en klynge på 200-300 folk.. se hvor fort du kan ta dem ut :lol:

man kan kjøre båt, ha helikopterfights, man kan kjøre drabant og man har muligheten til å konfigurere spillet så til de grader.. bl.a. kan man bytte om konfiggene til de forskjellige modellene og enhetene (man kan da plutselig -fly- med drabanten, man kan kjøre -båt- med helikopteret o.s.v.. tvers i gjennom et helt genialt spill...

Alle spill skulle kunne tweakes på den måten!

--alexio

Jepp! og tar du deg god nok tid får du en LST til å fly ut av kartet også :D (ja, eg har faktisk testa... tok tid å legge på plass alle chargene though..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...