Gå til innhold

hva er det beste spillet å kødde på?


Anbefalte innlegg

at det er kult å "kødde" i spill er viktig mener jeg, GTA-spilla er vel kanskje mest regna som køddespill, men det fins også andre kule spill å kødde på, sånn som hitman 2 med alle disse kule og oppfinnsomme kodene......hva syns dere er det beste køddespillet? hvis dere vet om noen spill det er kult å kødde på, så la meg få vite om dem...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis et spill har en avansert fysikkmotor er det alltid gøy å kødde. Ta Red Faction f.eks. Der er det en nokså artig bane laget for å vise frem spillet før release, men som også passer perfekt som "kødde-bane". Jeg satte meg som mål å komme meg opp på glasshuset. Jeg sprengte hull inn i veggen, og fortsatte å sprenge meg diagonalt oppover. Etter hvert stod jeg i taket like over glasshuset. Der laget jeg et passelig stort hull, og hoppet ned. Nå var det riktignok ikke så gøy når jeg endelig stod der oppe, men dog. :) Ellers har vi jo Hitman, hvor vi finner morsom fysikk i folka (det samme som kalles "ragdoll" i Unreal Engine-baserte spill). Denne effekten forsterkes ganske kraftig ved å aktivere spillets slow-motion. Første gangen jeg testet det ut var på banen "Massacre at the Wang Fu Fish Resturant". Jeg kom inn til verten med ei hagle, og ble litt lattermild når kisen plutselig fløy oppe i taket med stygge sår i brystet! Det må ha gjort vondt å treffe bordkanten i fallet. :D

 

Beste kødde-spill? Alle spill med gode fysikkmotorer!

Lenke til kommentar
Hvis et spill har en avansert fysikkmotor er det alltid gøy å kødde. Ta Red Faction f.eks. Der er det en nokså artig bane laget for å vise frem spillet før release, men som også passer perfekt som "kødde-bane".

 

den banen oppsummerte alt som var bra med red faction, forresten. :)

:yes: stemmer
Lenke til kommentar

Enig med de fleste nevnte (har ikke spilt Fallout). Deus Ex har også mange artige koder, fx spawnmass x,n som setter ut n antall av objekt x (som kan være nøyaktig hva som helst, til og med piler, raketter o.l. som flyr når de kommer fram), playersonly som stopper opp alt unntatt spilleren, en kode som lar en drepe/ødelegge det/den man ser på med mer. UT har også playersonly-koden (samme spillmotor), kult å omringe en bot med redeemere eller raketter fx, og slå av koden...

Lenke til kommentar
Hvis et spill har en avansert fysikkmotor er det alltid gøy å kødde. Ta Red Faction f.eks. Der er det en nokså artig bane laget for å vise frem spillet før release, men som også passer perfekt som "kødde-bane".

 

den banen oppsummerte alt som var bra med red faction, forresten. :)

 

:yes: eneste grunn til at jeg spilte det å faktisk

Lenke til kommentar
Hvis et spill har en avansert fysikkmotor er det alltid gøy å kødde. Ta Red Faction f.eks. Der er det en nokså artig bane laget for å vise frem spillet før release, men som også passer perfekt som "kødde-bane".

 

den banen oppsummerte alt som var bra med red faction, forresten. :)

 

:yes: eneste grunn til at jeg spillte det å faktisk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...