Andaarz Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Hei Jeg formaterte pcen min,har windows xp på den, men etter formateringen funker ingen av USB ene, har installert alle driverne, stapper eg f.eks. ipod inn i usben får den strøm men kobler seg ikke til pcen. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Har du oppdatert til siste XP servicepack? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Sjekk USB status i Enhetsbehandling (Device Manager) : Lenke til kommentar
Andaarz Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Har du oppdatert til siste XP servicepack? Jepp har den siste SP Lenke til kommentar
Andaarz Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Sjekk USB status i Enhetsbehandling (Device Manager) : Denne kommer ikke opp under Enhetsbehandling Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Usb driverne skal jo være inkludert fra SP1. Mulig du har en kranglete usb kontroller og trenger en patch av en eller annen art. Du kan jo sjekke denne sida og se om du kan finne noe relevant info, USB. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Når USB ikke kommer opp i Enhetsbehandling så bør du sjekke i BIOS om USB er avslått. Det er et vanlig problem. NB! Når man svarer med sitat skal men fjerne bilder. Aldri ta med bilder i sitat. Se retninglinjene om unødig quoting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå