Gå til innhold

Nytt Iron Maiden album! "The Final Frontier"

Beste sang på "The Final Frontier"  

25 stemmer

1. 1. Hvilken låt er det nye albumets beste?

• Satellite 15.....The Final Frontier
    • El Dorado
    • Mother of Mercy
      0
    • Coming Home
    • The Alchemist
      0
    • Isle of Avalon
    • Starblind
    • The Talisman
      0
    • The Man Who Would Be King
    • When the Wild Wind Blows

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes alle sporene i midten av Brave New World er bedre jeg.. :roll:

Har begynt å få ganske sansen for låta, men det som trekker ned er egentlig vokalen og hvordan den er "mixa inn". Bruce har vært mye bedre enn dette i studio, og vokalen er for lav i forhold til resten av instrumentene. Men gleder meg svært til resten av plata! :)

Forresten enig med Bytex om singler også, synes både Different World, Rainmaker, The Wicker Man, Wildest Dreams (++) har vært noen av de dårligste låtene på de siste albumene.

Endret av blade-bunny
Lenke til kommentar

tendensen er som dere sier folkens: maiden har litt småkjipe låter som singler på platene sine men så er det jo eargasm til tusen når man kommer over perlene på albumet!

jeg tror nok jeg skal stå i kø tidlig på release date ja!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Bygger opp forventingene enda mer ved å lese dette ja. Likte vokabulæret til musicradar veldig godt til tider; "This leads us into a gangbang of instrumental overkill that is shattering, to say the least." :!:

Den 16. august er hvertfall avsatt, men før den tid må jeg bli ferdig med gjennomkjøringen av diskografien, noe som er en eneste stor nytelse egentlig. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Bestilte The Final Frontier torsdag kveld fra platekompaniet.no, og jaggu lå den ikke i postkassa i dag. Fikk til og med et fint Iron Maiden klistremerke :) Men mangler fortsatt å høre gjennom A Matter of Life and Death før jeg skal høre gjennom plata, men det er ikke akkurat noen dårlig oppvarming. Gleder meg! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...