Vannlinjen Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Her er det jeg mener: Takker for all hjelp Bor i Oslo btw. Endret 8. juni 2010 av Víllów Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Æsj. Det ser jo ut som vanlige dressmann fritids shortser. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Det gjør det helt klart ikke. Hvis du ikke kan svare uten arroganse vær så snill å la være å svare. Håper fortsatt noen kan hjelpe Endret 8. juni 2010 av Víllów Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Offtopic: På dette forumet med du tåle kritikk. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Det hadde jeg tålt så lenge du hadde svart på spørsmålet. Om du liker noe eller ikke er lite interessant for meg. Endret 8. juni 2010 av Víllów Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Er det ikke bare svarte army inspirerte shorts? Som disse Du får de her dog ikke veldig pene imo. Endret 8. juni 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Virker som om stoffet ikke er like fint hmm :/ Lenke til kommentar
My War Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Virker som om stoffet ikke er like fint hmm :/ Jeg så noen prikk like, men med det fine stoffet, på Jack and Jones her om dagen. Lenke til kommentar
My War Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) edit: dårlig nett = dobbel post Endret 8. juni 2010 av Viskelærhodet Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Ser ut som en helt vanlig cargo shorts. Det er vel ikke helt på "moten" nå, men kanskje du finner noe på en butikk som er mer rettet til sport og friluftsliv. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Offtopic: På dette forumet med du tåle kritikk. Eh, hva? Når han spør om noe helt annet er det da ikke sånn at det er greit å kritisere han bare fordi du er på denne delen av forumet. Herregud... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå