Morten1987 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Hei. Som dere gjerne har forstått tidligere så er jeg ikke den smarteste når det kommer til tekniske ting på PC'n. men nok om det. Greia jeg lurer på er "custom maps" til CoH. De fleste custom kartene blir vel laget som disse så kalte RAR. filene, noe som sier meg i grunnen ingen verdens ting. Men hva må jeg laste ned for og eventuellt laste opp RAR. filer, og hvordan får jeg spilt på custom maps. Kan dere komme med eventuelle linker til hvor jeg kan laste program ned, eventuellt hvordan jeg bruker det? Må man oppdatere spillet? for å spille enkelte kart? Håper på raske svar Lenke til kommentar
thres93 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 En RAR fil er en måte å samle sammen flere filer til en enkel fil, så last ned WinRAR og pakk ut den rar filen du har Lenke til kommentar
Morten1987 Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Men hvordan gjør jeg det?, det er sikkert veldig lett. Men jeg forstår ingenting av RAR, ZIP ect. Lenke til kommentar
thres93 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Etter du har lastet ned WinRAR og installert det, er det egentlig bare å høyreklikke på den rar-filen du har og "pakk ut". Derreter kan du legge filene i mappen med resten av "COH" maps. Endret 8. juni 2010 av Resell4 Lenke til kommentar
Morten1987 Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) hmm. skal prøve:) takk:) Men må ha patchet spillet for å kunne spille custom maps? Endret 8. juni 2010 av Morten1987 Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Må ha patchet spillet for og spille mer flertallet av de som spiller. Custom maps finner du her: http://companyofheroes.filefront.com/ Mange av mapsene viser til beskrivelse av hvordan du skal legge dem til og. Lenke til kommentar
Morten1987 Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 ja jeg vet.. men skjer altid så mye tull når jeg skal oppdatere, har ikke så bra nett uansett.. men pleier å spille litt med broderen, så vi oppdaterer det aldri. hehe Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Mange custom maps som ikke funker med eldre versjoner av spillet og uten OF/ToV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå