mrDave Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hei, jeg har en linje på 11,4 mbit/1,2 mbit Hvor mange kan jeg ha på minilan med MW2 på PS3? Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Trur du kan ha ein del. Har googla litt og får for det meste svaret: "Internet: Broadband connection required for Multiplayer Connectivity. Internet Connection required for activation". Sidan du har ganske kraftig ADSL kan du sikkert vere ein 10-15 personar online utan problem, forutsett at det ikkje er spessielt mykje anna nett trafikk som torrent, p2p, og lignande. Håpar det er til hjelp. Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Det viktigste, vil jeg mene, er at du har en dugendes switch som takler all trafikken. Det nytter ikke med en 10mbps hub for og si det sånn . Det gjelder både lokalt og over nett* . edit: *Hvis alle sitter på internett i samme rom. edit 2: ouch, eldre tråd enn jeg trodde Endret 25. juni 2010 av Tord93 Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 Bruker ikke switch bruker trådløst Lenke til kommentar
Reacto Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Da blir det verre. Trådløst egner seg egentlig ikke for gaming. Hvorfor ikke bare dra en lang kabel til en HUB? Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg bruker et aneks, så da må jeg trekke kabelen utendørs, jeg orker ikke bryet med å grave. Vi har granitt stein mellom anekset og huset. Så det gjør det også en hel del vanskelig. - - - Hva taper jeg på trådløst? Jeg har en veeldig bra ruter dog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå