milani Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Nå har jeg vært bestemt på å kjøpe en samsung galaxy s lenge men så kommer jo denne fine iphone 4 nå snart da. Så nå er jeg tilbake på spørsmålet om hvem jeg skal velge.. JEg synes faktisk det er litt dumt at galaxy s ikke har noe blitz på en slik toppmodell da når nesten alle konkurentene har det. Hva ville dere gått for? iphone 4 eller samsung galaxy s? HVem av disse har den beste skjermen? Kommer det kanskje noen andre spennende modeller snart som er verdt å vite om? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Samsung wave og htc desire bør du også sjekke ut. Vi vet fortsatt ikke prisen på iphone 4 i Norge ennå. Lenke til kommentar
SolbergMobil Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 merkelig at det ikke er en europeisk versjon av HTC Evo 4G:/ hørte den satt salgsrekord i USA. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Finnes nesten ikke steder man kan bruke 4g i europa ennå. Lenke til kommentar
SolbergMobil Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 europa må se til å lage en felles standard for 4g. SÅ er det bare for HTC å bytte antenne. Og vipps. den mest populære androidenheten, og kanskje den mest populære av alle! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 De har det og den heter LTE, finnes bl.a i Oslo som var de første i verden. Kun netcom, telenor har ikke annonsert når de skal begynne med det. Foreløpig så finnes det ingen mobiler som takler LTE, så for å kunne bruke LTE er du avhengig av en LTE modem som netcom tilbyr idag. Nå er EVO ganske lik HD2 bare med windows mobile om det er stor skjerm du vil ha. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg disabler blitz på alle bildene jeg tar, ser alltid helt ræv ut med utblåste farger og skutt kontrast ... men det var kanskje litt off topic. Om du vil ha telefon nå snart så blir det nok Samsung Galaxy S på deg, vil jeg tro. Du må vente til august før du får lov til å forhåndsbestille iPhone 4 i Norge. Kanskje like greit uansett, spesielt siden Galaxy S får Android 2.2 i løpet av året, med alle forbedringene det gir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå