brgr Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hei, som tittelen sier, så har mine windows snareveier sluttet å virke. Er ikke helt sikker på når dette skal ha skjedd, men ser ikke ut til å finne noen måte å fikse de igjen :-\ Vil nødig installere Win7 på ny igjen, men virker som det er det som skal til for å fikse dette. Taskbaren har også problemer, har problemer med att når jeg maksimerer ett program, så slutter ikke programmet der taskbaren slutter, men fyller seg helt ut til ytterkantene av hele skjermbildet. VELDIG frustrerende, for da ser jeg plutselig ikke den nederste delen av programmet jeg har oppe. Eller så dekker programmet over taskbaren. Noe som også er frustrerende. Takker for svar Mvh Birger Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Quick Launch trikset lagre theme i Control Panel\All Control Panel Items\Personalization for å beholde endringen. Endret 8. juni 2010 av PocoLoco Lenke til kommentar
brgr Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Takk for svar, men dessverre var det ikke dette jeg var ute etter, legger ved 2 bilder nå, slik att du kan se hva saken er. Legg merke til att chrome er maksimert forbi der taskbaren er. Og om jeg gjør Chrome aktiv, så legger den seg foran taskbaren. Mvh Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå