einis Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 en "kamerat" av meg begynte å kleie med pcn min og når han var ferdig var alle ikonene i desktopen forsvunnet og det var umulig å legge til noen ikon eller gjøre noe som helst på bakrunnen. ikonene ligger der de, ifølge windows men vises ikke... som om et vindu ligger over bakrunnen? noen som har den fjerneste anelse om hva han har gjort? og eventuelt hvordan d kan fixes? windows xp forresten... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Jeg vet hvordan man fikser dette i w98 se og dessverre ikke i xp gå inn på egenskaper for skjerm, effekter, fjern hakket ved "skjul ikoner når skrivebordet som en veb-side". problem probably solved Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Høyreklikk på skrivebordet, velg sorter etter, og velg vis skrivebordsikoner :-) Lenke til kommentar
nextri Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Man lærer så lenge man lever :oops: Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Brukeren av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis den inneholder upassende språk. Unødvendig quoting, samt dårlig bruk av emnefeltet, blir sett på som upasselig, og kan sensurerest eller endrest av moderatorer Det var unødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå