olseq Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hei, vi er en gjeng på 7 stk som vurderer å ta en tur til Berlin i sommer. Flybillettene er nesten gratis, og hotel/hostel er ikke så altfor dyrt det heller. Vi er i alderen 18-20 og drar hovedsaklig for å feste og drikke. Vi lurte derfor på om det er noen som har vært på "partyferie" i Berlin? Hvordan er utelivet? Egner det seg for yngre mennesker? Vi kunne selvfølgelig dratt til et av partystedene i syden, men da ville prislappen 20x seg. Håper på svar Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Ifølge min avdøde bror så skal Berlin være en av de kuleste byene i Europa hva uteliv angår. Lenke til kommentar
Mester_B Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Berlin har verdens beste uteliv, rett og slett. Det er europas(og ved siden av Detroit - verdens) technohovedstad og har et utall klubber for en hver smak. Liker man puber og barer har Berlin det også, men det er danseklubbene som virkelig skiller seg ut. De mest kjente klubbene er tresor, berghain/panorama bar og watergate. Alle spektakulere på sin måte. Det mest spesielle med berlin er likevel kulturen og folkene. Ganske unikt for europeiske hovedsteder, er det veldig billig å bo i berlin. Det er derfor mange kunstnere, alternative, laidback, småbutikkeiere osv uten nødvendigvis mye penger som bor sentralt. Klubbene har heller ikke noe tidspunkt de må stenge. Man kan derfor danse til neste morgen, dra videre til en chill after hours bar, og så danse videre. Jeg har bodd noen år i berlin, og det som overasket meg mest da jeg flyttet dit, var å gå hjem midt på dagen neste morgen, og fortsatt høre musikk og folk som danser. Det er også ufattelig mange underground venues. Bak dører til tilsynelatende forlatte hus kan det gjemme seg utrolig bra klubber. Ingen fasade, ingen skilter. bare musikken som vitner om at det faktisk er en klubb der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå