acidburn Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Hei! Første posten min her, så jeg er ikke helt sikker på hvordan dette her funker:P Jeg trenger hjelp til et script som legger til Navn, E-mail og evt kommentar som automatisk legges til i samme/nytt vindu på toppen over de andre postene. Håper ikke dette ble for innvikla, og hvis noen kan hjelpe meg blir jeg superduper glad! - Christina Lenke til kommentar
Corn Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Hei og velkommen til forumet! Vi har en egen PHP-del av forumet her, og poster du der så er det sikkert større sjangse for å få svar.. Ellers, tror du at du kunne omformulere spørsmålet ditt bittelitt? skjønner ikke helt hva du trenger hjelp til, hva slags poster er de som trenger navn + email? Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Hei. Tror denne burde vært postet her: http://forum.sourcecode.no/ PS. Store fonter er skikkelig upopulært her Lenke til kommentar
acidburn Skrevet 15. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2003 hihi som sagt, ikke peiling;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå