Thomhess Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hei, jeg har lyst til å prøve meg å lage en intro. Noen guider til spesielle programmer som er lurt å bruke? Tips i vei! Lenke til kommentar
thres93 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Intro til hva? Gi litt mere spesifisert informasjon. Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg er skribent for loveapple.no, og vi trenger en intro til vår podcast. Vi har spurt leserne, men jeg tenkte det ville være gøy å lage en selv, som et øvingsprosjekt. Kanskje noe ala introen . Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Ingen som har noe hjelp å komme med? Ikke en gang en guide? Lenke til kommentar
pululf Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Du kommer langt med Adobe After Effects Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Du kommer langt med Adobe After Effects Noen guider? Lenke til kommentar
pululf Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 After Effects er ikke gratis, da. Men det er et veldig populært verktøy, så du finner nok mange tutorials der ute på nettet. Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Har Adobe CS4, men After Effects er nok et av de programmene jeg har dårligst samvittighet over at jeg ikke har lært meg. Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg tar gjerne imot fler tips om noen har noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå